Permalänk
Medlem

Sweclockers musmatta

Hej!

Sätt och dagdröme lite och kom och tänka på de musmattor med swecllockers logga som man kunde köpa för några år sedan. Var intresset för svalt för dessa eller vad hände med dem?

Jag vet att i alla fall jag hade köpt en direkt om redaktionen sålde dessa igen (wink wink).

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Hej,

Vi kikar faktiskt på en lösning nu för att kunna sälja SweC-merch, där musmattor troligen kommer finnas tillgängliga. Allt är inte spikat ännu så vad som kommer dyka upp där är oklart just nu, men vi jobbar på det

Permalänk
Medlem

Kul glöm inte att göra en bamsing Varför inte kränga lite tröjor till oss medlemmar när ni ändå på G.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Ja eller den där snygga MUGGEN !!!! @Kenneth

Permalänk
Medlem

Fan jag hade köpt allt ur sortimentet om det hade funnits prylar. Quake och sweclockers är som livet självt! B) SweCalsonger och en SweCaffekopp hade inte suttit fel!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kenneth:

Hej,

Vi kikar faktiskt på en lösning nu för att kunna sälja SweC-merch, där musmattor troligen kommer finnas tillgängliga. Allt är inte spikat ännu så vad som kommer dyka upp där är oklart just nu, men vi jobbar på det

Gör ingen med led rgb vi är vuxna och tycker inte sånt är coolt längre.

Ps: Bästa inlägget jag har gjort på läge. xD

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzeww:

Ja eller den där snygga MUGGEN !!!! @Kenneth

Skulle behöva en SweC mugg på jobbet.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Chris_Kadaver:

Fan jag hade köpt allt ur sortimentet om det hade funnits prylar. Quake och sweclockers är som livet självt! B) SweCalsonger och en SweCaffekopp hade inte suttit fel!

Ja! SweC-kalsonger, med gubben i baken haha

Permalänk
Skrivet av Kenneth:

Hej,

Vi kikar faktiskt på en lösning nu för att kunna sälja SweC-merch, där musmattor troligen kommer finnas tillgängliga. Allt är inte spikat ännu så vad som kommer dyka upp där är oklart just nu, men vi jobbar på det

Åh vad bra! Min sjunger tyvärr på sista versen, så kika gärna lite snabbare på den där lösningen!

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/