2x4GB DDR3 2133MHz G.Skill Ripjaws X

Permalänk
Moderator
Moderator

2x4GB DDR3 2133MHz G.Skill Ripjaws X

Hej!

Snabba minnen som rullar på fint men då jag gått ned till ett moderkort som inte har fler än 2 slots så har dessa blivit över.

Kan skickas mot förskott + frakt (53 :- spårbart med Postnord) alt hämtas i Sollentuna/ev. Frösundavik.

(Ursäkta värdelösa kamerafokuseringen på nedre minnet. )

Läs hela annonsen här

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Köper de för 200 + frakt!
Om det är budgivning så bjur jag 200 + frakt!

Visa signatur

Bärbar Asus Datorn :)

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Lunarstorm94:

Köper de för 200 + frakt!
Om det är budgivning så bjur jag 200 + frakt!

Hej!

Har redan flera som kontaktat mig för utsatta priset, väntar bara på betalning.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

300 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej ifall du ännu inte sålt för utsatt pris så köper jag dessa mer än gärna för 350kr och upphämtning! Dessa är precis sådana minnen jag är ute efter

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Kawasa:

Hej ifall du ännu inte sålt för utsatt pris så köper jag dessa mer än gärna för 350kr och upphämtning! Dessa är precis sådana minnen jag är ute efter

Halloj! Hade en köpare på G trodde jag men tydligen läser han inte sina pm så får bli hans förlust denna gång.

Jag låter annonsen ligga någon dag till men du leder självklart och jag avser inte låta detta dra ut på tiden (hade tänkt skicka iväg dem redan idag men fick som sagt inget svar).

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ok tack då väntar jag på PM

Skrivet av Daemon:

Halloj! Hade en köpare på G trodde jag men tydligen läser han inte sina pm så får bli hans förlust denna gång.

Jag låter annonsen ligga någon dag till men du leder självklart och jag avser inte låta detta dra ut på tiden (hade tänkt skicka iväg dem redan idag men fick som sagt inget svar).