Permalänk
Medlem

Harman Kardoze SB 35

Hej,
Jag har problem med min Soundbar Harman Kardoze SB 35 som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.
Det är så att ljudet vid vissa tillfällen helt försvinner när någon till exempelt inte pratar eller det inte finns några höga ljud. Så som ifall när det bara är bakgrundsljud blir helt mutad istället. När de pratar kommer både bakgrundsljudet och rösterna tillbaka tillfälligt.

Någon som vet ved det beror på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dogtor:

Hej,
Jag har problem med min Soundbar Harman Kardoze SB 35 som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.
Det är så att ljudet vid vissa tillfällen helt försvinner när någon till exempelt inte pratar eller det inte finns några höga ljud. Så som ifall när det bara är bakgrundsljud blir helt mutad istället. När de pratar kommer både bakgrundsljudet och rösterna tillbaka tillfälligt.

Någon som vet ved det beror på?

Har inget svar på frågan men ett tips som möjligen underlättar lite:
Varför förvanskar du tillverkarens namn? Det gör ju knappast att chansen för svar ökar (lägre chans att hittas vid sökning, risk att folk inte fattar). Harman Kardon förutsätter jag att det handlar om?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

@evil penguin:

Jo Harman Kardon var det ja, blev lite fel där.
Har försökt googla jag med, verkar inte vara så vanligt :S, händer bara till och från utan något specielt mönster. En dag är det bra och sen en kväll strular det.

Permalänk

Jag hade tänkt att köpa en begagna SB 35.
Låter som ett väldigt konstigt fenomen. Fick du ordning på det?