Svenska gamers i Sydostasien?

Permalänk
Medlem

Svenska gamers i Sydostasien?

Tjena,

Saknar att ha en skön grupp gamers att lira diverse spel med då och då. Eftersom jag befinner mig i Sydostasien tänkte jag att det vore kul att dra ihop ett gäng svenskar att spela diverse spel med, utan den värdelösa ping man drabbas av när man lirar med personer som sitter i Sverige.

Det jag är ute efter är personer som inte lirar alltför seriöst, utan bara för att ha kul och som inte bryter ihop eller blir förbannade när vi förlorar. Det måste givetvis finnas en balans och inte köras "Leeroy Jenkins" var och varannan minut – lättsamt men inte flamsigt, med andra ord. Något i stil med grabbarna från Node:

Jag är rätt öppen när det kommer till vilka spel som liras, men kör generellt sett inte MOBA:s eller CS. Jag går för det mesta från spel till spel och lirar sällan samma sak i mer än någon månad; jag är dock helt öppen till att ägna en kväll eller två åt äldre spel jag redan lirat. Utöver spel på skärm blir det även en hel del VR via Rift.

Skriv gärna i tråden om ni är intresserade av att styra upp något eller om ni redan har ett gäng som inte har något emot nykomlingar.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG