Tangentbord, headset, GTX 960 / 780 och Nintendo 3DS

Permalänk
Medlem

Tangentbord, headset, GTX 960 / 780 och Nintendo 3DS

Halloj,

Har äntligen plockat fram lite prylar som jag tänkte försöka sälja av.

Mina bilder blev så pinsamt dåliga att jag börjar med annonsen utan bilder. Visar det sig finnas något intresse för grejerna så fixar jag bilder så fort jag kan om så önskas och lägger in länkar i tråden.

Skriv ett bud i kommentarerna om ni är intresserade. Priserna jag sätter är typ vad jag tror att man kan få och ingen expertanalys utav andrahandsmarknaden. Har faktiskt ingen koll på vad grejerna går för då jag aldrig handlar begagnat. Försök till svindleri och skambud (typ 200kr för GPU:n) slipper jag gärna

Allt finns i Stockholm (Bromma för att vara specifik). Vill helst att man hämtar då det är tråkigt att gå till posten. Kan eventuell möta upp nånstans i närheten (Sundbyberg / Solna / Vällingby).

- Betalning får väldigt gärna ske via Swish -

Tangentbord

Ducky Mini (MX Blue)
Googla "ducky mini mx blue" för bild på modellen. Nordic layout.
Skick: Har satt på och plockat bort o-ringar och tryckt lite på tangenterna för att höra skillnaden. Med andra ord extremt oanvänt.
Pris: 1000 kr

Fnatic Gear Rush (MX Red)
Skick: Har använt det sparsamt i 2-3 månader. Inte överdrivet mycket (brukar få typ 1h per dag vid datorn, ibland mer ibland mindre).
Pris: 400-500 kr

Headset

Ozone Gaming Gear Blast Ocelote World
Skick: Helt oöppnat i förpackning.
Pris: 400-500 kr

Grafikkort

ASUS GTX 960 STRIX 4GB
Skick: Oöppnat, oanvänt.
Pris: 900-1000 kr

MSI GTX 780 Gaming 3GB
Skick: Har fungerat felfritt sen inköpet (2014 tror jag). Har kört utan OC 99% utav tiden (provade typ att dra upp nån Mhz på skoj som mest). Men är osäker på hur fläktarna håller ljudnivån, så det vill jag gärna testa innan jag säljer om någon vore intresserad.
Pris: Beror på fläktarna, men runt 700-1000 kr

Övrigt

Nintendo 3DS (Svart) + Pokémon White v2 & Mario Kart 7
Skick: Använt en flygresa till Spanien (cirka 1-2h per flight) och MAX 2h där nere.
Pris: 1000 kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Grubblare