Permalänk
Medlem

Sapphire R9 Nano 4gb | S/B

Hej allesammans!

Nu har farbror obegåvad varit i farten och köpt ett kort utan DVI-portar till sin rigg där skärmen kräver DVI för att kunna överklockas över 60Hz... Suck...

Jag skulle gärna byta kortet med någon som gillar min idé av ett minimalt kort som inte drar särskilt mycket ström. Kan tänka mig lite vad som helst. Behöver inte vara det nyaste så länge det är ett snabbt kort. Kan även tänka mig dubbla kort, och om det är vattenkylning inblandat är det heller inga problem. Nyare/bättre kort är också välkommet såklart med pengar för mellanskillnaden.

Kortet fungerar utan problem och kartong + tillbehör finns kvar.

Kan alltså tänka mig vaf*n som helst som har minst 1 DVI-port och som helst inte är sämre än Nano... Suck vad arg man blir på sig själv ibland.

Finns det ingen intresserad säljer jag kortet så buda på.

Bor i Stockholm och har bil, så bytet kan göras där du finner det mest bekvämt. Kan även mötas upp centralt eller skicka kortet.

Befria mig.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är utav intresse men har ett palit gtx 1060(lite långsammare än nano) 3gb som jag kan tänka mig byta.
Edit: Skulle kunna lägga en slant i mellanskillnad.

Permalänk

Köp ny skärm?

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk

MSI GTX 970
Betalar mellanskillnaden.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har ett XFX 390x DD om du är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 7700K | ASUS Z270 MAXIMUS IX HERO | Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz CL16 | GTX 1080Ti ROG Strix | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair Carbide 400C | Steinberg UR22 MK2 | Acer Predator XG270HU | CM MasterKeys Pro S | G502 Proteus Spectrum

Permalänk
Medlem

Du har inte funderat på en displayport till DVI adapter? du behöver en aktiv dual link adapter dock.

Visa signatur

Jag äger minst en databehandlingsmaskin.

Permalänk
Medlem

Har ett R9 290 med EKWB vattenblock, kan betala mellanskillnaden.

Permalänk
Medlem

Har ett 970 itx kort som jag kan byta plus några hundra i pengar.

*EDIT*
Det här kortet har jag.

http://www.sweclockers.com/test/19605-galax-geforce-gtx-970-o...

Väldigt sparsamt använt då det sitter i min HTPC som endast används till filmtittande.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Gigabyte 7970+Power Color 280X

Permalänk
Medlem

RX 480 8 GB reference intressant? Finns i Stockholm?

EDIT: Du behövde ett kort med DVI portar, så nvm

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Har ett 970 strix men antar att de andra är intressantare

Permalänk
Medlem
Skrivet av OpWildChild:

Köp ny skärm?

Skrivet av Perkka:

Du har inte funderat på en displayport till DVI adapter? du behöver en aktiv dual link adapter dock.

Problemet ligger i att jag tycker väldigt mycket om min koreaskärm, Qnix QX2710, och det enda problemet med den är just att den behöver en rak Dual-link DVI för att vilja överklockas. Har testat både passiva och aktiva adaptrar. Har även med viss framgång lyckats köra skärmen över nyare HDMI, men då går det som sagt inte att överklocka den.

Tack ändå

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Gigabyte 7970+Power Color 280X

Sitter just nu på ett 7950 och har haft ett 7970 innan Nano, men jag hör av mig om det skulle bli intressant. Just nu försöker jag hitta något lite modernare, men tack iaf!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nibla14:

Vet inte om det är utav intresse men har ett palit gtx 1060(lite långsammare än nano) 3gb som jag kan tänka mig byta.
Edit: Skulle kunna lägga en slant i mellanskillnad.

Skrivet av Beautiful_Barca:

MSI GTX 970
Betalar mellanskillnaden.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av DemaxHardstyle:

Har ett XFX 390x DD om du är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Ecke11:

Har ett R9 290 med EKWB vattenblock, kan betala mellanskillnaden.

Skrivet av Hymer:

Har ett 970 itx kort som jag kan byta plus några hundra i pengar.

*EDIT*
Det här kortet har jag.

http://www.sweclockers.com/test/19605-galax-geforce-gtx-970-o...

Väldigt sparsamt använt då det sitter i min HTPC som endast används till filmtittande.

Skrivet av Troberg:

Har ett 970 strix men antar att de andra är intressantare

Jag ska avvakta en kort stund, men jag hör av mig under morgondagen. Tack för era erbjudanden

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

Jag ska avvakta en kort stund, men jag hör av mig under morgondagen. Tack för era erbjudanden

Hejsan! Har ett xfx r9 390 dd. Kortet har ett extra backplate som är färgat silver

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ecke11:

Har ett R9 290 med EKWB vattenblock, kan betala mellanskillnaden.

Tänkte bara nämna att jag har ett ytterligare r9 290 med EKWB block som jag kört crossfire med tidigare, dock har det kortet betett sig lite konstigt så skickas med som trasigt men det dräller av 290 kort om du skulle vilja köra 2st vattenkylt då vattenblocket hänger med.

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 1800 + frakt om garanti finns.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Asus Geforce gtx 780 plus pengar?

Permalänk
Medlem

1900 + frakt

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

@Deathdancer: Blev du av med kortet?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Du kan annars köpa en adapter? HDMI->DVI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

@Deathdancer: Blev du av med kortet?

Ja, kortet är sålt

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.