Asus VII Ranger Maximus mot Mini-ITX 1150 moderkort (gärna evga)

Permalänk
Medlem

Asus VII Ranger Maximus mot Mini-ITX 1150 moderkort (gärna evga)

Har ett Asus VII Ranger Maximus z97 ATX moderkort med senaste BIOS i nyskick som jag vill byta mot ett z serie 1150 Mini ITX moderkort, från z87 eller senare. Stort plus om det är EVGA modell, stinger eller FTW, Betalar mellanskillnad beroende på modell och skick.

Köpes eller bytes gärna inom Stockholmsområdet, alternativt spårbart paket
Ev betalning sker via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

kan du tänka dig att sälja det bara??

Mvh Peter

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem

@p_stman: Hej Peter! Absolut! Får jag ett erbjudande som motsvarar det jag söker i prisklass så säljer jag det lika gärna

Permalänk
Medlem

Kan slänga iväg ett bud på 750kr + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Mrkhorne: 800 + hämtning

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

@Naga: Noterat!

Tänkte ingen budgivning från början men avslutar bestämmer att ja avlsutar budgivning vid 20:00 på Söndagkväll

Permalänk
Medlem

Fan är ja för sent ute nu? 850+frakt?

Visa signatur

Vad är RGB?

Permalänk
Medlem

@Kucera:

Om vinnaren inte tar den så får du den.

Återkommer

Permalänk
Medlem

@Mrkhorne: Tumme upp

Visa signatur

Vad är RGB?

Permalänk
Medlem

@Kucera: Moderkortet såldes tyvärr precis

Trevlig afton

Permalänk
Medlem

@Mrkhorne: Perfekt! Då letar jag vidare

Visa signatur

Vad är RGB?