Varför har jag inte rättigheter att svara på alla trådar?

Permalänk

Varför har jag inte rättigheter att svara på alla trådar?

Tjenare, som rubriken lyder! Ibland läser jag en tråd om nåt och vill svara men då står det att mitt konto ej har rättigheter att svara på den här tråden. Vad innebär det? Är jag spärrad för nåt?! =\

Mvh

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av PROSPECT-GRIPEN:

Tjenare, som rubriken lyder! Ibland läser jag en tråd om nåt och vill svara men då står det att mitt konto ej har rättigheter att svara på den här tråden. Vad innebär det? Är jag spärrad för nåt?! =\

Mvh

Kanske handlar det om trådar i forumdelen "Övriga ämnen"? För att få skriva där måste man ha varit medlem i en månad. Om några dagar kommer du alltså att kunna skriva även där.

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag har samma problem och varit medlem sedan februari och har skrivit mer än de 10 inlägg som verkar vara kravet för att kunna skriva i "Övriga ämnen".

"Ditt konto saknar de rättigheter som krävs för att svara i denna tråd" står det...

Permalänk
Hedersmedlem

@Promod

Det låter lite konstigt.. Kan du ha försökt att posta i en låst tråd? Länka gärna så att vi kan ta en titt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

@Promod

Det låter lite konstigt.. Kan du ha försökt att posta i en låst tråd? Länka gärna så att vi kan ta en titt.

Nu när jag gick in verkar det fungera. Kan det vara mitt ovanstående inlägg som gjorde att jag blev behörig?
Tidigare inlägg jag gjort var alla skrivna i en tråd som jag själv skapat och inlägget ovan var första utanför den tråden. Om det nu skulle finnas ett samband.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Promod:

Nu när jag gick in verkar det fungera. Kan det vara mitt ovanstående inlägg som gjorde att jag blev behörig?
Tidigare inlägg jag gjort var alla skrivna i en tråd som jag själv skapat och inlägget ovan var första utanför den tråden. Om det nu skulle finnas ett samband.

Det bör inte vara så, nej. Gränsen är ju tio inlägg. Kanske var något annat konstigt. Bra att det löste sig, hur som helst.

Permalänk

10 inlägg innan jag kan svara i en tråd? Blev medlem bara för den specifika tråden...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Thelol182:

10 inlägg innan jag kan svara i en tråd? Blev medlem bara för den specifika tråden...

Skickades från m.sweclockers.com

Vilken tråd gäller det?

Permalänk
Skrivet av Albert:

Vilken tråd gäller det?

https://m.sweclockers.com/forum/trad/1549899-portabel-ac-info...

Permalänk
Hedersmedlem

Ah, den tråden ligger mycket riktigt i "Övriga ämnen", så du behöver skriva några fler inlägg för att kunna skriva i den. Tanken är inte att "Övriga ämnen" ska vara det som lockar personer att besöka SweClockers. Snarare är det tänkt att vara en trevlig liten extrasak för medlemmarna som bl.a. kan förbättra gemenskapen.

Det finns säkert andra trådar i forumet som du kan skriva i. Tänk bara på att skriva inlägg som tillför något. Innehållslösa inlägg som bara är till för att ge en sådan här behörighet uppskattas av förklarliga skäl inte.

Permalänk
Skrivet av PROSPECT-GRIPEN:

Tjenare, som rubriken lyder! Ibland läser jag en tråd om nåt och vill svara men då står det att mitt konto ej har rättigheter att svara på den här tråden. Vad innebär det? Är jag spärrad för nåt?! =\

Mvh

Ledsen men jag avregistrerar mig, om det nu går?
Värdelöst förmyndarskap.
Alltför grötmyndigt.

Permalänk

hmm, går ej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skitsamma:

Ledsen men jag avregistrerar mig, om det nu går?
Värdelöst förmyndarskap.
Alltför grötmyndigt.

Värdelöst?
Absolut inte. Det är du ett exempel på som vill hoppa av efter 29 min.
Klarar man inte av de enkla kraven som forumet ställer så är inte detta rätt
forum för dig.
Alltså fungerar sållningen alldeles utmärkt.

Permalänk
Medlem

@Skitsamma:
Kontakta Sweclockers för att radera ditt konto, att vissa sektioner är begränsade till en viss aktivitet på kontot är inget konstigt.

Permalänk
Medlem

Är det 10 inlägg som gäller för att kommentera på övriga ämnen? Jag har i skrivande stund samma problem.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Gifting:

Är det 10 inlägg som gäller för att kommentera på övriga ämnen? Jag har i skrivande stund samma problem.

Hej!

Nej, det krävs bara 3 inlägg och en månads medlemskap, dvs. du bör kunna posta i Övriga ämnen. Testa att rensa cachen (ctrl+F5) alt. prova med en annan webbläsare.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag har ju varit medlem sedan 2010 borde jag inte få skriva då?

Permalänk
Medlem

Verkar som det behövs 10 inlägg för att kunna lägga upp på Marknad iaf.