Hifi, förstärkare, NUC (Yamaha, XTZ, Intel NUC)

Permalänk
Medlem

Hifi, förstärkare, NUC (Yamaha, XTZ, Intel NUC)

Hej!

Jag säljer ett mycket välljudande hifi-system från XTZ och Yamaha samt en Intel NUC. Denna kombinationen har fungerat mycket bra för mig med såväl film som musik.

Systemet består av följande:

2st XTZ 99.26 frontar - 4500kr
Dessa testvinnande högtalare är en fröjd att lyssna på. Banddiskanten är magisk! Läs recensionen här: http://www.ljudochbild.se/test/xtz-99-26-mkii-2

2st XTZ 93.21 surround - 1200kr
Alldeles perfekta, mindre, surroundhögtalare som ger ett bra ljud. Möjligheten att hänga upp dom på väggen gör att det ser rent ut vid soffan.

Yamaha RX-A3010 hembio receiver - 5500kr
Denna hembio receiver är den bästa jag ägt. Mycket strömstark med hela 150w ström per kanal driver den högtalarna med fröjd och klarhet. Med stöd för upp till 9.2 kan du framtidssäkra din hembio. Om ni tittar på vad andra säljer småbröderna till denna för på blocket inser ni snabbt att detta är ett kap. Ni kan läsa mer här: http://www.whathifi.com/yamaha/rx-a3010/review

Intel NUC NUC5i3RYH (med minne och hdd) - 3000kr
Broadwell, mycket välfungerande som HTPC för att spela upp t.ex via XBMC eller Plex (vilket är vad jag använt den för). Inkluderar 64gb SSD och 4gb ram. En fullt fungerande enhet med allt du behöver. Tänk på att man måste köpa HDD+RAM extra.

---> B.V.S.A <----

Alla grejer fungerar felfritt och alla tillbehör medföljer.

Upphämtning sker i Lund, betalning via Swish. Mindre grejer (som NUC, eventuellt högtalare, kan skickas mot att köparen betalar frakten)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ålder på NUCen. Finns kvitto och kartong?

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Ålder på NUCen. Finns kvitto och kartong?

NUCen är från mars 2015, kartongen finns ännu. Kvitto skickas via mejl till dig så fort köpet är genomförs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaspersky 0_o:

NUCen är från mars 2015, kartongen finns ännu. Kvitto skickas via mejl till dig så fort köpet är genomförs.

OK, med tanke på nypris nu så lägger jag bud på 2000:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

OK, med tanke på nypris nu så lägger jag bud på 2000:- + frakt

Fast där tillkommer ju såväl HDD som RAM. För 2500kr + frakt är den din, annars väntar jag och ser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaspersky 0_o:

Fast där tillkommer ju såväl HDD som RAM. För 2500kr + frakt är den din, annars väntar jag och ser.

2000:- är mitt maxbud med tanke på ålder och nypris nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

2000:- är mitt maxbud med tanke på ålder och nypris nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, noterat! Jag avvaktar lite, skulle ingen annan vara intresserad hör jag av mig igen!