Den årliga Chalmers ETA auktionen 2016, 3e dec, någon som skall dit ?

Permalänk
Medlem

Den årliga Chalmers ETA auktionen 2016, 3e dec, någon som skall dit ?

I morgon är det dags igen, en kombination av event, freakshow, auktion och nördsamling. Typ

För er som inte känner till: http://auktion.eta.chalmers.se/

Det finns en katalog men den brukar täcka en bråkdel av alla mycket udda prylar som ropas ut och ropas in..
Vet att jag hört andra medlemmar som varit där innan, så tänkte kolla om det är någon mer "wannabe nerd" som tänkt komma ?

Har inte spanat in något roligt direkt, men några impulsköp brukar det ju bli

En dag om året åker man på detta, resten av året gör man sig av med grejor man köpt..

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Blev det några inköp?
Jag var inte där men ser att det var massa udda prylar på auktion

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

fan då att jag missar detta varenda år!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ISbit:

fan då att jag missar detta varenda år!

Samma visa varje år, en månad innan ser man det och tänker "Just det, i år kanske jag ska ta mig dit." och tre dagar efter att det varit inser man att man missat det...

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Samma visa varje år, en månad innan ser man det och tänker "Just det, i år kanske jag ska ta mig dit." och tre dagar efter att det varit inser man att man missat det...

Haha, precis så har jag tänkt typ åtta av de tio år jag bodde i Göteborg Kom i slutändan bara iväg två gånger.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Övrigt -> Osthyvel, Status: Lyser.

Ja fy faen Challe.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Nu är det snart dags igen

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.