Permalänk
Medlem

Billig skärm runt 22" köpes

Hej!
Yngsta sonen vill ha en skärm till så han kan ha igång datorn och PS4:at samtidigt.
Söker därför en billig/prisvärd skärm runt 22" till honom.
Inga stora krav, bara en fungerande skärm som funkar och är hyfsat vettig och i bra skick...
Kan hämta lite var som då jag far runt en del i jobbet.

Tack på förhand!
Johan (genom stora sonens konto)

Edit: Helst med HDMI ingång

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk
Medlem

Hej.

Jag har en skärm jag eventuellt ska sälja.

En Benq GW2450HM. Inget fel förutom en pixel. Den är svart och uppåt mot högre hörnet och syns egentligen bara på vita bakgrunder. Personligen så ser jag den nästan aldrig och jag vet inte hur många månader den kan ha varit så innan jag ens upptäckte (Kan självklart ge en bild).

För min del hänger det egentligen bara på om jag köper en skärm idag på rean, jag har en i åtanke och känner mig bestämd till 90%, och då kan jag isf göra mig av med denna när jag har fått den nya (Måndag till onsdag någon gång)

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem

@tottz00:

Tjenare

Jag har en Acer G235HQ tillgänligt, och hade den till samma användning som ni tänkte ha skärmen till. Daton och PS4/PS3

Finns på hisingen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoCc:

Hej.

Jag har en skärm jag eventuellt ska sälja.

En Benq GW2450HM. Inget fel förutom en pixel. Den är svart och uppåt mot högre hörnet och syns egentligen bara på vita bakgrunder. Personligen så ser jag den nästan aldrig och jag vet inte hur många månader den kan ha varit så innan jag ens upptäckte (Kan självklart ge en bild).

För min del hänger det egentligen bara på om jag köper en skärm idag på rean, jag har en i åtanke och känner mig bestämd till 90%, och då kan jag isf göra mig av med denna när jag har fått den nya (Måndag till onsdag någon gång)

Intressant! Keep me posted så att säga

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazness:

@tottz00:

Tjenare

Jag har en Acer G235HQ tillgänligt, och hade den till samma användning som ni tänkte ha skärmen till. Daton och PS4/PS3

Finns på hisingen!

Oxå intressant!
Kostar?

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk
Medlem

@tottz00: 300kr vore inte fel. Kan testa på plats!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tottz00:

Intressant! Keep me posted så att säga

Min nya skärm är beställd. Ska hämta den från Komplett, så om jag har tur så kan jag göra det på måndag, annars sannolikt Tisdag. (Dom brukar skicka från Norge > Göteborg och det brukar väl ta 1 dag)

Så om du vill vänta så är den din.

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(