Permalänk
Medlem

Bra 6700K och Z170 ITX

Säljer en bra boxed 6700K. Nyss fått den utbytt på garanti från Intel. Detta innebär att det är tre års garanti kvar på den, eventuell garanti sköts direkt mot Intel vilket är väldigt smidigt.
Endast kört den i fem minuter för att testa överklockningspotential. Den är bättre än genomsnittet och klarar 5GHz i lättare benchmarks. Observera att det gäller lättare benchmarks och du kan inte förvänta dig att köra den 24/7 i 5 GHz. Lägger upp screenshot ikväll.

Startbud för 6700K är 2500 kr

Säljer även ett ITX moderkort. Ett nytt, oöppnat MSI Z170I Gaming Pro AC:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3268163
Även det är som jag har fått på garanti. Detta från Inet, har kvitto kvar. Moderkortet är ursprungligen köpt för lite mer än en månad sedan så det är gott om garantitid.

Startbud för moderkortet är 1000 kr

Köpare står för frakt, eller så kan affär ske under arbetstid i Malmö eller övrig tid i Dösjebro utanför Kävlinge/Löddeköpinge.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilken frekvens är den helt stabil vid?

Permalänk

Bjuder 3000kr + frakt för båda

Permalänk
Medlem

@qquality: lägger startbudet på 2500:- och har möjlighet att hämta då jag bor i Helsingborg

EDIT:Gäller processorn då

Permalänk
Moderator
Moderator

3100 + frakt för cpu + mobo.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

2700 +frakt för cpu

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

Vet inte vilken stabil frekvens den kan komma upp i. Testade inte så noga. Kom på att ni kan få den deliddad också om ni vill.

Ante leder med 2700 för cpu just nu. Bud under startbud bortser jag ifrån. Säljer gärna både cpu och moderkort samtidigt, men inte under startbuden d.v.s. 3500 för båda.

Permalänk

La ett bud på båda men såg senare det var mini Itx, var lite blind,
men jag lägger dock ett bud på cpu 2800:-

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Hur länge tänkte du köra? Är bortrest till lördag kan inte betala förrän då, men jag är mycket intresserad.

Bjuder 2900 + frakt för cpu.

Permalänk
Medlem

Tänkte sälja så snart som möjligt. Kan dock vänta till lördag med betalning om du är helt säker på att du vill ha grejerna.

Jag glömde säga att jag har lite olika ddr4 att sälja också. En hel del 2x4gb, men även någon 2x8gb tror jag.

Permalänk
Medlem

Är på tåg på väg hem mot malmö nu, kan möta dig där imorgon under morgonen eller efter jobb, t.ex. på centralen.
vad är det för minnen du har? ska bygga en ny dator och har inga prylar sedan tidigare

edit.
Jag måste kolla upp hur mobo funkar med övriga delar jag har planerat för. återkommer senare ikväll. funkar allt så är mitt bud 3500

Permalänk
Medlem

Sitter på en i5 6600k. Sugen på ett byte + pengar emellan för processorn?

Permalänk
Medlem

Jag har fått bud via pm på 3500 sedan tidigare för både cpu och moderkort. Funderar på det ett tag till. Annars är ju budet på bara cpun bra...

Minnena är 2x4gb hyperx fury 2666. 2x4gb g.skill trident z 3200c16 och 2x8gb 3200c16 av engineering sample från zadak 511 (säljs inte än i Sverige men är en ny minnestillverkare med ungefär samma inriktning som g.skill)

Permalänk
Medlem

@Rauf: hur mycket tänker du dig för ett paket med zadak minnen inräknat? 4k ok?

Permalänk
Medlem

@Mpjswe:
4000 låter ok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Tänkte sälja så snart som möjligt. Kan dock vänta till lördag med betalning om du är helt säker på att du vill ha grejerna.

Jag glömde säga att jag har lite olika ddr4 att sälja också. En hel del 2x4gb, men även någon 2x8gb tror jag.

Jag är 100% säker, har aldrig backat från något bud jag gett hittills. Har letat efter en som fixar 4.8GHz och är beredd att betala upp mot nypris.

edit: grejerna kanske går iväg vad det verkar..

Permalänk
Medlem

Ja, vi får se. @Mpjswe
Hör av dig om jag ska packa med grejerna till jobbet imorgon.

Permalänk
Medlem

Intresserad av att byta mot 4790k klarar 4.9@1.36-1.38vcore och msi z97 gaming 9 ac 16gb, 2400 klarar 2666mvh

Visa signatur

Fractal Design Define R5 , I7 4790K@4800mhz ,Corsair vengeance 2400Mhz@2600 CL 11 16GB ,Cooler master V850 , Fury X ,MSI Z97 Gaming 9 AC , Samsung 840 Evo 500GB +1tb hdd , Corsair H100i.
Asus vn247h

Permalänk
Medlem

3600kr för cpu+mobo kan hämta idag.

Visa signatur

GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB Gaming G1 | CPU: i7 6700K | MB: Asus Strix Z270H Gaming/K1 | RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz | SSD: Samsung 850 EVO 500GB | PSU: OCZ ModXStream PRO 700W | CPU-Kylning: Noctua NH-D15 | Skärm: BenQ XL2411Z 144Hz | Chassi: Fractal Design Define R4 Black

Permalänk
Medlem

Det verkar som om cpu, mb och 2x8gb minne säljs i eftermiddag till mpjswe. Jag hör av mig om det inte skulle bli av.

Permalänk
Medlem

Allting sålt!