Permalänk
Medlem
Skrivet av john00133:

jag vet att det kanske va en del varnings klockor men det såg genuint ut ändå på något sätt. handlar sällan på nätet så...

Att en keps kostar knappt en fjärdedel av vad de egentligen kostar, eller att det står "new era kepsar", "free shiping" eller att "kontakta oss" består av ett formulär, helt utan andra kontaktuppgifter? Genuint.

Vi erbjuder en heltäckande politik för återvändande till dig

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.
§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna. Argumentera gärna, men låt det inte spåra ur till pajkastning.
§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Andra exempel är länkar utan beskrivning eller sammanhang samt inlägg som enbart innehåller citat. Memebilder och andra roliga bilder för nästan aldrig diskussionen framåt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

**Uppdate**

Så nu har en keps kommit och man ser verkligen att det är en keps av modell 'Kina' om man får säga så. Inte rätt keps då den säger Im Fresh and you'r not' och den jag beställt va en Neff keps med en liten gubbe i militär hjälm som gör peace märke. Aja det kom en keps iaf så man ska ju inte klaga. Hade ju varit värre om de inte kommit något Ha det gott nu kan tråden släckas

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Entusiast
Skrivet av john00133:

**Uppdate**

Så nu har en keps kommit och man ser verkligen att det är en keps av modell 'Kina' om man får säga så. Inte rätt keps då den säger Im Fresh and you'r not' och den jag beställt va en Neff keps med en liten gubbe i militär hjälm som gör peace märke. Aja det kom en keps iaf så man ska ju inte klaga. Hade ju varit värre om de inte kommit något Ha det gott nu kan tråden släckas

Aj fan... minns att frugan en gång köpte en t-shirt med liknande tryck.

"I'm hot, your not"... jaha "jag är het, din inte"

Jag poängterade felstavningen och sen hade hon aldrig mer på sig den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Verkar som sidan är fake. Skicka iväg ett mail och kolla vad de säger.

Få är de onda ting som också inte för något gott med sig dock. I det här fallet kan du ta tillfället i akt och tänka över ditt val av huvudbonad. Varför ska du bära keps bara för att dina klasskamrater gör det. Vad sägs om att vara ett föredöme och helt skippa kepsen? Eller om du nu tvärt vill ha något på huvudet, vad sägs om en hatt? Tjejer gillar killar med still.

Visa signatur

PS4 & Macbook Pro.

Utlandssvensk sedan många år. Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidnus:

Verkar som sidan är fake. Skicka iväg ett mail och kolla vad de säger.

Få är de onda ting som också inte för något gott med sig dock. I det här fallet kan du ta tillfället i akt och tänka över ditt val av huvudbonad. Varför ska du bära keps bara för att dina klasskamrater gör det. Vad sägs om att vara ett föredöme och helt skippa kepsen? Eller om du nu tvärt vill ha något på huvudet, vad sägs om en hatt? Tjejer gillar killar med still.

Han har ju fått en mössa, så sidan är inte fake. Möjligen mössan.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Skrivet av f@boy:

Han har ju fått en mössa, så sidan är inte fake. Möjligen mössan.

Kepsen är så fake som går att få. sne åt alla håll. aja fick en keps iaf och en lektion i att kolla upp vad det är för ställe jag handlar på hädanefter

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK