Köpes: HP Proliant Microserver

Permalänk
Medlem

Köpes: HP Proliant Microserver

Hej!

Jag är ute efter en HP Microserver enligt rubrik som jag ska använda som server/nas. Någon som har en och vill sälja så hör gärna av dig!

Swish finns för betalning och jag står självklart för eventuell frakt.

Mvh
Hampus

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk
Medlem

Jag har en

https://www.dustinhome.se/product/5010890207/proliant-microse...

Uppgraderat till 8GB
Inköpt i maj har orginalkartongen kvar osv så skicka är inga problem
Vad vill du betala för den?
Inköpt genom ett företag så kvittot står inte på mig utan det har företaget..Men tror HP ger bra garantier med..Köpt på dustin

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Jag har en G7 N40L (tror den är uppgraderad till 4GB). I originalkartong. Nog ingen garanti kvar på den. Stått i källaren i två år men startar givetvis upp den för att kolla att allt är ok.
Vad kan du tänka dig att ge? Finns i Stockholm men kan skickas.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Inaktiv

Har dessa stående om något kan tänkas vara intressant. Allt med original lådor.

1x G7 N54L bestyckad med 16GB RAM och extra dual port GE NIC från Intel samt Hotswap för HDD i ODD bay. Sitter idag 5x3TB WD Red i den som kan följa med till rätt pris.
2x G8 G1610 med 16GB RAM och 4x4TB Seagate NAS i varje som följer med till rätt pris.

Kan även montera ur diskarna om de inte är inressanta.

Hör av dig vid intresse annars hamnar de på marknaden om några dagar med tillhörande switchar och router.