Permalänk
Medlem

Logitech pro gaming mus

Vad tror ni om Logitechs kommande spelmus?

Som jag förstått det så skall formen vara väldigt lik(identisk?) en G100s fast med en 3366 sensor och knappmekanik från G303.

Jag är själv på jakt efter en ny mus för fps-spel och jag vill ha en något mindre mus utan stöd för tummen. Dvs med släta sidor. Denna är en het kandidat.

pro-gaming-mouse

logitech-g-pro-gaming-mouse-review-by-ino

Permalänk
Skrivet av adzer:

Vad tror ni om Logitechs kommande spelmus?

Som jag förstått det så skall formen vara väldigt lik(identisk?) en G100s fast med en 3366 sensor och knappmekanik från G303.

Jag är själv på jakt efter en ny mus för fps-spel och jag vill ha en något mindre mus utan stöd för tummen. Dvs med släta sidor. Denna är en het kandidat.

pro-gaming-mouse

logitech-g-pro-gaming-mouse-review-by-ino

Några dagar gammal tråd. Men om du är intresserad av PRO så skulle jag passa på att förboka en från logitechs hemsida anger du IFA2016 så får du 20% av priset.

Likaså väntar du 5-10min (med adblock avstängt ) så får du ett popupp medeleande så kan du få gratis expressfrakt med. Bara ett tips gjorde det själv nyligen på en G403 "prodigy".

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt redan förhandsbokat ett exemplar. De där fiffiga lösningarna visste jag dock inte om så de gick jag misste om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleeee:

Några dagar gammal tråd. Men om du är intresserad av PRO så skulle jag passa på att förboka en från logitechs hemsida anger du IFA2016 så får du 20% av priset.

Likaså väntar du 5-10min (med adblock avstängt ) så får du ett popupp medeleande så kan du få gratis expressfrakt med. Bara ett tips gjorde det själv nyligen på en G403 "prodigy".

Vart ska denna popup saken dyka upp? bara på logitech sidan? eller vid checkout?
Bra pris på G pro så tänkte köpa den på logitech direkt, express frakt vore nice me

(allt adblock av, men ingen popup ännu efter typ 20 min )

Permalänk

@JimmieSan: vid checkout, lika dant skriver du in koden där. Bara på deras hemsida http://www.logitech.com/sv-se ska inte ta många minuter innan det kommer upp

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Skrivet av krilleeee:

Några dagar gammal tråd. Men om du är intresserad av PRO så skulle jag passa på att förboka en från logitechs hemsida anger du IFA2016 så får du 20% av priset.

Likaså väntar du 5-10min (med adblock avstängt ) så får du ett popupp medeleande så kan du få gratis expressfrakt med. Bara ett tips gjorde det själv nyligen på en G403 "prodigy".

Koden funkar ej för mig?

Permalänk

@SJUKUNGEN: http://imgur.com/a/1ZKr8 ska vara stora bokstäver. Avaktivera adblock med för express frakts erbjudandet ska komma upp.

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Skrivet av JimmieSan:

(allt adblock av, men ingen popup ännu efter typ 20 min )

testa en annan webbläsare det är en inbäddad i hemsidan. Använde chrome själv

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Skrivet av adzer:

Jag har faktiskt redan förhandsbokat ett exemplar. De där fiffiga lösningarna visste jag dock inte om så de gick jag misste om.

ja kom nu under IFA mässan såklart. Det går att avboka men det jag hört är det inte lätt att få svar från dom. Lättast ska vara att meijla dom direkt om du hittar det under deras support sidor.

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleeee:

@JimmieSan: vid checkout, lika dant skriver du in koden där. Bara på deras hemsida http://www.logitech.com/sv-se ska inte ta många minuter innan det kommer upp

Jepp provade vara i checkout och där dök det upp
Beställt nu.

679,20 för G pro med express frakt Tackar för tipset om rabatten o frakten

Permalänk
Skrivet av JimmieSan:

Jepp provade vara i checkout och där dök det upp
Beställt nu.

679,20 för G pro med express frakt Tackar för tipset om rabatten o frakten

Inga problem man gör det man kan för hjälpa lite. Får ju troligen den snabbare än köpa den på svenska handeln. Hoppas att det blir din dröm mus som du hoppats om nudå!

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Skrivet av krilleeee:

@SJUKUNGEN: http://imgur.com/a/1ZKr8 ska vara stora bokstäver. Avaktivera adblock med för express frakts erbjudandet ska komma upp.

Invalid promo code

EDIT: Var inne på den engelska sidan och det var tydligen därför det inte gick

Permalänk

Sjukt att musen kostar 850kr i grundpris på svenska sidan men bara $70 (599kr) på den engelska.

Permalänk

Det går inte att avboka den hos logitech. Det du kan göra är att returnera den från posten, utan att ta emot paketet. Då slipper du tydligen också betala returfrakten.

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Skrivet av SJUKUNGEN:

Sjukt att musen kostar 850kr i grundpris på svenska sidan men bara $70 (599kr) på den engelska.

De har inte moms.

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk

Så klart.. Dock fortfarande billigare att köpa i euro, bortsett från kampanjkoden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Conditioned:

Det går inte att avboka den hos logitech. Det du kan göra är att returnera den från posten, utan att ta emot paketet. Då slipper du tydligen också betala returfrakten.

Sådant orkar jag inte bry mig om. Är musen så bra som jag hoppas den är så är den värd den högre summan. Ni andra bör dock slå till på ett billigare exemplar så klart

Permalänk
Medlem

Tjabba, funkar era möss bra? rekommenderas eller några nackdelar? Kan det vara bästa claw-grip musen hittills?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

@candyraver: Hade en Mionix Castor innan som jag egentligen var väldigt nöjd med. Ändå sökte jag efter npgot nytt och när jag hittade G Pro för 500kr tog jag den. Riktigt nöjd faktiskt, kör fingertip/claw typ. Så tittar du på komplett rean nu skulle jag isf slagit till.

Permalänk
Medlem

@candyraver: Ursäkta att jag drjöjt med svar; missat att du skrivit i tråden.

Jag är mycket nöjd med musen. Jag har ganska små händer och för mig är denna musen perfekt storlek då den tillåter mig att köra claw grip, med större möss så blir det automatiskt närmare palm grip för mig vilket jag inte riktigt gillar
Storlek är dock väldigt subjektivt. Utöver detta så fungerar sensorn mycket bra och knapparna är väldigt responsiva och taktila.

Jag har inget negativt att säga om musen faktiskt.

Permalänk
Medlem

@adzer:

Lugnt Riiiktigt nöjd med min också Var en bra uppradering från gamle G3:an

Visa signatur

Baaahh