vattenkylningskit + 1156 deluxe kort + corsair 750 hx + ATI 5870 + obsidian 800d + etc

Permalänk

vattenkylningskit + 1156 deluxe kort + corsair 750 hx + ATI 5870 + obsidian 800d + etc

Hej!

Har lite delar liggandes som jag vill bli av med. Det är bud som gäller på samtliga saker! Sakerna finns att hämta i Älta söder om Stockholm. Bor du nära mig kan jag köra ut sakerna mot bensinkostnad.

Kan skicka det mesta men ifall du vill ha orginalkartongerna + tillbehör till nätagget/moderkortet/cpun kan jag skicka först till kommande helg då jag har dessa på annat ställe.

Alla betalningar sker med swish, banköverföring eller kontanter.

Vill du byta saker? Jag söker z77/p67 bräda och ett 970 gtx->uppåt.

Datorkomponenter:

---------------BILD 1:---------------

1. Radiator 360, tjockare varianten, fint skick.

2. CPU-block, Supreme LT, fint skick.

3. Cylinder-reservoar, fint skick men behöver rengöras.

4. Cirk-pump, dp600p, fint skick.

5. 10 nipplar, 2 distanser, slangklämmor och 3 st 120 mm fläktar "UV-blåa", fint skick men fläktarna är inget vidare.

---------------BILD 2:---------------

1. Grafikkort 5870 med vattenblock och svart backplate, inga tillbehör.

2. Nätaggregat Corsair 750 w hx silver med modulära kablar. Finns orginalkartong och tillbehör, fint skick.

---------------BILD 3:---------------

1. Moderkort: Asus p7p55d-e deluxe. Finns orginalkartong och tillbehör, fint skick.

2. Cpu: i5 750 2.66 ghz. Finns orginalkartong och orginalkylare, fint skick.

3. Minnen: 2x2gb OCZ DDR3 PC12800 1600 mhz intel xmp, inga tillbehör, fint skick.

4. Minneskylare zalman zm-rc1000

---------------BILD 4:---------------

1. Corsair obsidian 800d + NZXT Sentry 2 touch fläktkontroller + dvd brännare, hyfsat skick på lådan, finns en del yttre skavanker. Kan saknas någon plåt där bak där grafikkortet suttit. Kan plocka ur fläktkontrollern eller brännare om någon vill ha dom separat.

Kontakta mig gärna om du undrar något!

Förbehåller mig rätten att inte sälja ifall bud ej möter förväntningar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Erbjuder 250kr+frakt för radiatorn.

Med vänlig hälsning,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@erikakasinnes:

1. Moderkort: Asus p7p55d-e deluxe. Finns orginalkartong och tillbehör, fint skick.

2. Cpu: i5 750 2.66 ghz. Finns orginalkartong och orginalkylare, fint skick.

3. Minnen: 2x2gb OCZ DDR3 PC12800 1600 mhz intel xmp, inga tillbehör, fint skick.

= 500 kr + frakt.

/Erik

Permalänk
Medlem

Asus p7p55d-e deluxe - 300 + frakt

Nätaggregat Corsair 750 w hx silver med modulära kablar - 300 + frakt

Permalänk
Medlem

Kan vara intresserad av hela vattenkylningspaketet, vad kan du tänkas vilja ha för det?

Permalänk
Skrivet av Karazhan:

Kan vara intresserad av hela vattenkylningspaketet, vad kan du tänkas vilja ha för det?

Kollade snabbt vad delarna går på nytt och det är en bit över 2000, eftersom det är en vara som inte faller i prestanda direkt och jag tagit väl hand om grejerna tänker jag mig en bit över 50% av nypris. D.v.s. runt 1200-1300. Låter det rimligt?

Permalänk
Skrivet av willeykk:

Hej!

Erbjuder 250kr+frakt för radiatorn.

Med vänlig hälsning,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Erik:

@erikakasinnes:

1. Moderkort: Asus p7p55d-e deluxe. Finns orginalkartong och tillbehör, fint skick.

2. Cpu: i5 750 2.66 ghz. Finns orginalkartong och orginalkylare, fint skick.

3. Minnen: 2x2gb OCZ DDR3 PC12800 1600 mhz intel xmp, inga tillbehör, fint skick.

= 500 kr + frakt.

/Erik

Skrivet av bissen:

Asus p7p55d-e deluxe - 300 + frakt

Nätaggregat Corsair 750 w hx silver med modulära kablar - 300 + frakt

Noterat!

Permalänk

Det som finns kvar är en 80 gig intel ssd hårddisk, 5870 kortet med gpu block för vattenkylning och zalman minneskylaren. Resten är sålt!