Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

[avslutad]Steelseries WoW Cataclysm MMO gaming mouse

Permalänk
Medlem

[avslutad]Steelseries WoW Cataclysm MMO gaming mouse

Hej,
Som rubriken lyder har jag en mus över.
Vet inte om den funkar, sonen fick den av en polare men den har bara legat i en låda sen dess.
Lite smutsig, men annars i bra skick.
Skänkes till behövande, vet att någon sökte en sån här mus för ett tag sedan.
Skickas men då får mottagare stå för frakten.

Motivera varför just du vill ha musen, jag bestämmer själv vem som får den.

/Johan (via sonens konto)

Läs hela annonsen här

Edit:
Jag har beslutat att skänka musen till @Mooss som hade den i mitt tycke bästa motiveringen!
/Johan

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk

Då jag är behov av en mus att ha på offentliga LAN som man inte behöver vara rädd för att bli stulen men som ändå är en helt okej gamingmus. Då jag råkat ut för att dyrare gamingmöss blivit stulna på offentliga LAN för mig. Därför vill jag inte råka ut för samma sak igen.

glömde lite text
Permalänk

Jag är också sugen, men mest bara för att min glappar!

Permalänk
Avstängd

Jag samlar på gamingmöss kanske låter lite annorlunda

Permalänk
Medlem

Höll på att sätta morgonkaffet i halsen när jag hittade din annons!
Jag har letat i månader efter en ersättare till min gamla Steelseries wowmus som jag fn har lagat provisoriskt. Dammsugit nätet, haft annons på marknaden, sånär blivit scammad på kuppen.
Skulle jag kvalificera mig som din mus nya ägare kommer den få ett aktivt liv fyllt med action och äventyr med en ägare som definitivt uppskattar sin högra hands förlängning.

Visa signatur

Asus X99M - Ws | I7 5820k | Corsair Vengeance 32Gb | Msi 1080ti Gaming | Corsair Ax860i | 2x Samsung Evo 500Gb | Samsung 950 Pro 512Gb | 2x 4Tb Deskstar | Elgato Hd60 Pro | H110i | Phantek Enthoo Mini XL | X34-A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mooss:

Höll på att sätta morgonkaffet i halsen när jag hittade din annons!
Jag har letat i månader efter en ersättare till min gamla Steelseries wowmus som jag fn har lagat provisoriskt. Dammsugit nätet, haft annons på marknaden, sånär blivit scammad på kuppen.
Skulle jag kvalificera mig som din mus nya ägare kommer den få ett aktivt liv fyllt med action och äventyr med en ägare som definitivt uppskattar sin högra hands förlängning.

Detta måste väl ändå bedömas som i särklass bäst motivering!
P:ma dina uppgifter så skickar jag musen till dig

/Johan

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk
Medlem

Tack som tusan, min semester fick nu en riktig guldkant!

Visa signatur

Asus X99M - Ws | I7 5820k | Corsair Vengeance 32Gb | Msi 1080ti Gaming | Corsair Ax860i | 2x Samsung Evo 500Gb | Samsung 950 Pro 512Gb | 2x 4Tb Deskstar | Elgato Hd60 Pro | H110i | Phantek Enthoo Mini XL | X34-A

Permalänk
Medlem

Musen har landat och den funkar hur bra som helst.

Väldigt tacksam för din givmilda gest!

Visa signatur

Asus X99M - Ws | I7 5820k | Corsair Vengeance 32Gb | Msi 1080ti Gaming | Corsair Ax860i | 2x Samsung Evo 500Gb | Samsung 950 Pro 512Gb | 2x 4Tb Deskstar | Elgato Hd60 Pro | H110i | Phantek Enthoo Mini XL | X34-A