Permalänk
Medlem

Köper ditt 290X

Halloj

Som sagt så är jag på jakt efter ett till 290X att köra i crossfire i väntan på bättre GPU tider. Det innebär även att ett 290X är det enda intressanta och inte intresserad av något annat.

Helst eftermarknadskylare.

Befinner mig just nu i Sundsvall, men på onsdag eftermiddag (17e) kommer jag fara ända ner till Norrköping så eventuellt kan jag stanna på vägen nånstans eller en enklare omväg för att hämta upp ditt kort som är till salu om du befinner dig på den sträckan!

Mvh Jakob

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig ett 290 (utan X som fungerar i crossfire med 290x) så är det ditt för en tusenlapp. Finns längs vägen ungefär

Permalänk
Medlem
Skrivet av MsSmith:

Kan du tänka dig ett 290 (utan X som fungerar i crossfire med 290x) så är det ditt för en tusenlapp. Finns längs vägen ungefär

Vad är det för märke och kylare? Det är eventuellt intressant om inte ett 290X dyker upp tills på onsdag!

Permalänk
Medlem

Powercolor PCS+
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2437205
Presterar ca som ett stock 290X med original kylare.

Permalänk
Avstängd

Jag har ett 290x med Accelero Xtreme IV.

Kan släppa det för 1200 så står jag för frakten.

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av WetWilly:

Jag har ett 290x med Accelero Xtreme IV.

Kan släppa det för 1200 så står jag för frakten.

Noterar! Jag skriver här i tråden när helgen är slut, jag har fått ett par erbjudande på PM också.

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Jackbob
Hej,
Jag har ett MSI R9 290 Gaming 4G som är komplett med låda och kvitto(inköpt 2015-04-12) om det är intressant.
https://www.msi.com/Graphics-card/R9-290-GAMING-4G.html#hero-....

Permalänk
Medlem

@mikael1988 @thomson

Jag bestämmer mig på måndag ett par dagar innan jag åker till Norrköping. Dock så går eventuella 290X före i prioritet och jag har PM på ett 290X nuvarande.

Permalänk
Medlem

Jag har nu gjort affär med en person och får tacka för intresse. Jag skulle dock vilja tipsa alla ni som säljer att @taquiyt är även på jakt efter 290/X.

Mvh