Sapphire R9 fury Trix bytes mot kort kort.

Permalänk
Medlem

Sapphire R9 fury Trix bytes mot kort kort.

Hejsan råkade göra en tabbe när jag bytte chassi.
Måtten för maximal grafikkortslängd som stod där jag läste gällde endast om kortet var enkelslots så nu är jag ute efter ett kort med liknande prestanda som är ett kortare det bör inte heller vara tjockare än 2 slots.

AMD eller Nvidia spelar inte särskilt stor roll.
Kan tänka mig att lägga pengar emellan om det är en uppgradering.
Kan även sälja om det kommer bud som känns okej.

Kom med förslag, kortet finns i Vänersborg men kan gå med på att skicka om vi kommer överens om något.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Har två korta referens 660ti om ditt chassi klarar SLI som borde matcha prestandan. Kartong osv finns

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonLarsson:

Har två korta referens 660ti om ditt chassi klarar SLI som borde matcha prestandan. Kartong osv finns

Hej behöver vara ett kort för det är ett mitx chassi fractal design Node 202. Klarar kort upp till 31cm enligt fractal. Men inte mitt kort eftersom front USB 3,0 är så idiotiskt placerade och är vinklade upp. Tror kort på 28cm är lugnt .

Får tacka nej till det erbjudandet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

@jOnÄTÄn: Tjenare. Har ett Asus gtx 690 de är 27,9 så ishall borde de vara lugnt.

Visa signatur

GTX 690, GTX 580, GTX 560TI, GTX 295D, GTX 275, GTX 260 216C, 9800GX2, 9800GTX+, 8800 ULTRA, 8800GT, 7950GX2, 7600GT, GT640, GT610.
5870, 5770, 4670, X1900GT, 9600PRO, 9200SE.
QUADRO FX1800, QUADRO FX580, QUADRO FX570.

Permalänk

Har ett Asus 970 Strix, det är 28cm exakt. Så kolla innan så du vet att det passar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrowd:

@jOnÄTÄn: Tjenare. Har ett Asus gtx 690 de är 27,9 så ishall borde de vara lugnt.

Hej är nog ute efter ett modernare kort speciellt med tanke på att sli verkar stödjas dåligt i VR och det kommer användas till min vive.

Skrivet av SimonLarsson:

Har ett Asus 970 Strix, det är 28cm exakt. Så kolla innan så du vet att det passar

Ok kan vara intressant . Tänker du byte eller försäljning ? Jag låter annonsen ligga över helgen tänkte jag.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Hej är nog ute efter ett modernare kort speciellt med tanke på att sli verkar stödjas dåligt i VR och det kommer användas till min vive.
Ok kan vara intressant . Tänker du byte eller försäljning ? Jag låter annonsen ligga över helgen tänkte jag.

Får väl bli ett byte isf, behöver ox ett kort trots allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonLarsson:

Får väl bli ett byte isf, behöver ox ett kort trots allt

Får ta och tacka nej till ditt 970 tog och monterade chassifläktar och med de monterade kommer det bli väldigt tight med kablar i bakkant så vågar inte chansa med ett 28cm kort.
Får nog överväga kort med PCB i klass med R9 nano och liknande längd för att få till kabeldragningen okej...

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb