Permalänk
Medlem

Corsair RM750x

Har ett Corsair RM750x till salu som är använt i cirka ett halvår. Det är inhandlat från inet.se 2015-11-05. Ett väldigt tystgående nätaggregat!
Samtliga tillbehör och kartong etcetera finns givetvis med.

Finns i Västerås. Kan mötas upp på överenskommen plats eller eventuellt köras hem till dig förutsatt att du bor i Västerås.

650kr eller bud över.
Bestämmer vem jag vill sälja till och behåller rätten att inte sälja överhuvudtaget om jag inte finner pris och eventuella överenskommelser lämpliga.

Vänligen Robin!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Motherboard: MSI Z170i Gaming Pro AC | CPU: Intel Core i5 6600K | CPU Cooler: Noctua NN-L9i | RAM: Corsair 8GB DDR4 2133Mhz Veng LPX RED | GPU: EVGA GTX 1060 SC 6GB | SSD: OCZ Trion 100 240GB | PSU: Integra SFX 450W | Case: Fractal Design Node 202

Screen: BenQ XL2420T 120HZ | Keyboard: Steelseries 6GV2 | Mouse: Steelseries Kana V2 | Headset: Kingston HyperX Cloud

Permalänk

Kan börja med att bjuda 550:- inkl frakt, förutsatt att kvitto finns och allt är i sin ordning med agget

Permalänk

bjuder 600 inkl frakt om jag får kvitto med

Permalänk

finns agget kvar? 600+ frakt bjudet

Permalänk

@robsen: DU har PM!

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av robsen:

Har ett Corsair RM750x till salu som är använt i cirka ett halvår. Det är inhandlat från inet.se 2015-11-05. Ett väldigt tystgående nätaggregat!
Samtliga tillbehör och kartong etcetera finns givetvis med.

Finns i Västerås. Kan mötas upp på överenskommen plats eller eventuellt köras hem till dig förutsatt att du bor i Västerås.

650kr eller bud över.
Bestämmer vem jag vill sälja till och behåller rätten att inte sälja överhuvudtaget om jag inte finner pris och eventuella överenskommelser lämpliga.

Vänligen Robin!

Läs hela annonsen här

Finns nätagget kvar?