Permalänk
Medlem

Rensning

Hej,

Har följande komponenter liggandes som jag behöver avyttra pga utrymmesskäl.

##########################################################

1. Uppgraderingspaket bestående av =

Noctua NH-D14
Intel I7 2700k
Asus P8P67 WS Revolution (i/o plåt finns självklart)
12GB (3x4) Corsair DDR3 1600MHz CL9

Anledningen till att det är 3st 4GB moduler är att en modul gav sig efter ungefär ett år, efter kontant med återförsäljaren visade det sig att man behöver skicka in hela kittet komplett (4x4GB) och det orkade jag aldrig med utan nöjde mig med att tuffa på med 12GB då det räckte gott och väl för mina behov. Jag har den defekta stickan kvar i någon låda men troligtvis har garantin löpt ut.

2. Nätdel, Silverstone Strider ST1000-G 1000W "något defekt"

Levererar som den ska, dock hör man ett svagt surrande som jag lokaliserat till fläkten.
Om man lite försiktigt stoppar fläkten vid uppstart av nätagget låter det ingenting, så fort man släpper och fläkten börjar snurra uppstår ljudet. Troligtvis har fläkten inte mått bra av att nätagget suttit monterat på högkant i ett tidigare chassi. Finns ingen garanti kvar på nätagget, kontrollerade det med en gång då det började låta.

3. AMD kit bestående av =

Gigabyte GA-E350N-USB3 (integrerad AMD E350 processor, i/o plåt finns självklart)
1x4GB DDR3 1333MHz 1.5v

4. Raven RV03 Svart med fönster

Finns säkert lite repor på chassit, bruksskick.

##########################################################

Följande skulle vara intressant att byta mot, beroende på vad det är kan jag självklart skjuta till en slant.

1. Objektiv till min Canon 7D, kom med förslag.
2. Nån Canon DSLR jag kan ha som backup, tex 550D
3. Canon G9X,G7X eller Sony RX100 mk1/mk2
4. Grafikkort, jag sitter idag med ett GTX580, byten mot GTX970 och bättre är intressant.

Annars är det bud i tråden som gäller.

Observera att jag skickar ingenting, grejerna finns att hämta i Boden, Norrbotten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr uppgraderingspaket 1
Hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Har en 500D med "standardobjektiv" och väska, vet dock inte värdet på den så kom med förslag i så fall. Bor i Luleå.

PM:a vid intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

1000kr uppgraderingspaket 1
Hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av flurf:

Har en 500D med "standardobjektiv" och väska, vet dock inte värdet på den så kom med förslag i så fall. Bor i Luleå.

PM:a vid intresse.

Ursäkta det sena svaret, fick ett gäng PM och det enda som återstår nu är AMD E350 "kittet".