Rösta fram Månadens Galleri (juni 2016)

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Rösta fram Månadens Galleri (juni 2016)

Hej alla SweClockare!

Återigen är det dags för denna härliga tävling!

Det var mycket fina gallerier som postats de senaste två månaderna, denna gång är det 8 nominerade gallerier. Det är nu upp till er att rösta fram de tre vinnarna. För er som missat så är detta en tävling vi kör varannan månad tillsammans med SweClockers där jag nominerar ett antal gallerier som sticker ut ur mängden som ni sedan får rösta på. De tre gallerier med flest röster kammar hem fina priser från oss på Corsair samt utmärkelsen Månadens Galleri.

Omröstningen pågår i en vecka. Notera att man får rösta på fler än ett bidrag.

Tävlingsvinster.

Nominerade
(2016-04-01 - 2016-06-06)

Blackmist av @Hytin
Monsterbygge med vattenkylning.

Lian-Li PC-O7S av @Tobbbe__
Intressant bygge med extern vattenkylning.

RPi3 Cluster #2 av @lallassu
Mycket välgjort cluster av 4st Raspberry Pi 3.

Project Three Leaves av @eucalyptus
Häftigt vattenkylningsbygge i ett ovanligt chassi.

Gul/svart Custom Loop av @Rajala
Vattenkylningsbygge med gult och svart tema.

Red Four av @RichardC
Riktigt härlig casemod!

600bhp av @MetallicAcid
Motorinspirerat stilrent bygge.

Parvum H2O av @maniac
Stilrent bygge i ett chassi av akryl.

Permalänk
Medlem

Kul! Många fina byggen denna månaden. Lycka till alla nominerade!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Avstängd

Va kul lycka till allesammans

Visa signatur

CHASSI: CUSTOM OBSIDIAN 900D CPU: i7 5930K @ 4.5GHz MB: GIGABYTE X99 G7 WIFI RAM: CRUCIAL DDR4 @ 2666MHZ 16GB SSD: ADATA SPD PRO 128GB ,SPD PRO 256GB HD: SEAGATE 2TB ,WD 3TB GREEN GPU: gt210 1gb PSU: EVGA SUPERNOVA G2 1300W SKÄRM: ASUS PB287Q 4K VATTENKYLNING: CUSTOMLOOP 2X 480RAD,240RAD
https://www.youtube.com/watch?v=debByyBcG3A]

Permalänk
Medlem

Oh Detta blir både roligt och spännande!!

Bra start på sommaren helt klart!

Permalänk
Medlem

Wow! Kul att bli nominerad! Lycka till

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Alltid kul att bli nominerad 😃 lycka till !!!

Permalänk
Proffsmobbare

Starkt startfält! '600bhp' är precis i min smak, drar längsta strået denna gång.

Permalänk
Avstängd

Många roliga byggen

Permalänk
Medlem

Blackmist och 600bhp får röster från mig, bra jobbat båda två!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Om inte Project Three Leaves vinner, då blir jag förvånad!

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Project Three Leaves Daylight ! damn ! snyggt alltså en sån burk skulle jag vilja ha

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Många snygga! men det blir tufft att slå Three leaves

Permalänk
Medlem

Ganska självklart vilken stjärna som lyser starkast denna månad tycker jag...

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Nog för att det är fina byggen allihop, men Project Three Leaves står verkligen ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Ganska självklart vilken stjärna som lyser starkast denna månad tycker jag...

Onekligen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Riktigt fina bidrag, men vinner inte Project Three Leaves så är det nåt som är galet.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Inaktiv

Dags att döpa om tävlingen till "månadens chassi" då de utvalda tävlingsbidragen nästan hittills enbart varit modifierade chassin med vattenkylning, det finns fler gallerikategorier att välja från.

Permalänk
Medlem

Fina bidrag allihop. Otur för de övriga att hamna i samma omröstning som fenomenala Project Three Leaves!

Visa signatur

[ Kunde ej ladda signaturen, var god försök senare. ]

Permalänk
Medlem

I vanliga fall brukar jag säga att proffsmoddare som MetallicAcid borde diskas i sådana här tävlingar då dom spelar i en helt annan liga. Men i det här fallet spelar det ingen roll, för Three Leaves kammar hem vinsten ändå ju!

Permalänk

Kan inte säga annat än att det börjar klia i fingrarna av att se dessa fina projekt! Lycka till!

Permalänk
Proffsmoddare

Thank you to every single person who has voted for my project and the many other great projects. I am once again honoured to be considered to be part of this voting, to provide inspiration for other builders and Modders, and also to see all of the greatest galleries that Swec has to offer!

Keep up the great job EVERYONE!!

Kind regards,
Justin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laine:

Starkt startfält! '600bhp' är precis i min smak, drar längsta strået denna gång.

Instämmer till fullo

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Jag vill ta tillfället i akt och tacka allihopa för era röster på mitt projekt!

Var lite rädd där i början, men ja vad ska man säga, jag låter siffrorna tala för sig själv, jag är iaf helt överväldigad Påminner lite om statistiken från Bit Tech där röstningen också sprang iväg haha woho tack igen!

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Grattis till alla vinnare, grymt jobbat allihop!

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Corsair Johan:

Grattis till alla vinnare, grymt jobbat allihop!

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Thank you once again for the competition and nomination Johan.

/J