JC3 Collector's Edition *EJ SPEL*

Permalänk
Medlem

JC3 Collector's Edition *EJ SPEL*

Har fått över prylarna från Just Cause 3 Collectors Edition som inte har någon användning för, skänker det till första bästa som hämtar. (Inget spel ingår, endast prylarna!)

Finns 3 mil norr om Stockholm i Åkersberga, alternativt kan jag ta med det till Täby på vardagar.

Ingen bild just nu men tas efter begäran, eller hittas enkelt på google vad som ingår.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag tar gärna sakerna till min son som spelar mycket Just Cause.
Har du möjlighet att skicka sakerna?

Mvh
Patrik

Permalänk
Medlem

@thomson:
Hej!

Det kan jag nog ordna mot kostnaden för portot.
Måste kolla hur stort det blir så kan jag återkomma med ungefärlig kostnad

Vad passar dig bäst? Posten, Schenker, DHL, DSV etc?

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

@thomson:
Hej!

Det kan jag nog ordna mot kostnaden för portot.
Måste kolla hur stort det blir så kan jag återkomma med ungefärlig kostnad

Vad passar dig bäst? Posten, Schenker, DHL, DSV etc?

Hej

Det låter bra
Posten har Skicka lätt som kostar 53kr för upp till 1kg, upp till 2kg kostar 89kr.
Schenker går också bra

Permalänk
Medlem

@thomson: Blir nog 53:- för portot, behövde hitta ett paket som var under 60cm långt. Skicka PM med adress så kan jag posta senare idag.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

@thomson: Blir nog 53:- för portot, behövde hitta ett paket som var under 60cm långt. Skicka PM med adress så kan jag posta senare idag.

@Brainsplitter har skickat PM till dig