Permalänk
Medlem

Intressekoll AKG N60 NC

Vill kolla hur intresset ser ut för AKG N60 NC (tillverkarens produktsida) som jag köpte när de var nedsatta hos CDON. Hämtade ut hörlurarna idag, och märkte till min besvikelse att den inte hade bluetooth. Felköpet var ett faktum.

På kvitto står inköpsdatum 2016-02-29 eftersom det var då de skickades från deras lager, hörlurarna har således garanti t.o.m. 2018-02-29.

Jag tänkte jag kollar om någon vill köpa de för reducerat pris innan jag utnyttjar ångerrätten och skickar tillbaka dem till CDON. För de som är insatta vet ni vart buden ska börja, är jag inte nöjd med buden skickar jag tillbaka dem. Köparen står för eventuell fraktkostnad, de som kan hämta har förtur. I de fall köparen vill ha det fraktat till sig; var vänlig skriv vilken stad det önskas fraktas till. Snabb affär som gäller då ångerrätten jag eventuellt kommer utnyttja är på 14 dagar inom mottagandet av varan (mottog varan 2016-03-02).

Bud sker helst i tråden, frågor som inte direkt rör hörlurarna sker via PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag köper dem gärna för 1245:- Bor i Trollhättan

En snabb fråga dock, jag såg att en annan användare inte hade fått med flygplansadaptern till sin, är det samma problem med denna?

Mvh
Jonas

Permalänk
Medlem

@socialconstruct:

Jag har bud på 1500 kr + frakt på blocket. Allt innehåll är med i förpackningen, slapp den oturen. Köparen står för frakt och avgör kraven på frakten (spårbarhet etc). Originalkartongen ligger skyddad i annan kartong med luftkuddar inuti.