Permalänk
Medlem

Moderkort, defekt z97-WS

Hej

Har ett defekt Asus Z97-WS till salu. Tar väl inte i om jag säger att det är ett av de absolut bästa Z97-brädorna, om inte det bästa.

Till problemet: råkade slinta så jag slog bort två stycken 1-2 mm stora komponenter på det.
Tänkte att någon kanske vill prova att laga (vet inte om det går) eller om man kan göra något annat med kortet.

Lade upp bilder på trasigt vs helt. Som synes så saknas en svart och beige pryl så det går att kolla upp(?) vad för komponenter som saknas och var de ska sitta.

Pris: Bud från 0 kronor.
Betalning: Swish eller överföring till personkonto.
Frakt: Ja om man betalar för det, eller möte i Stockholm
Övrigt: Vill veta vad köparen ska göra med det, och ifall denne försöker laga det vill jag veta om det lyckas.

Bud, frågor eller kommentarer tas i tråden. Inte PM.

Produkthemsida
Prisjakt
Recension av LinusTechTips

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Hej

Har ett defekt Asus Z97-WS till salu. Tar väl inte i om jag säger att det är ett av de absolut bästa Z97-brädorna, om inte det bästa.

Till problemet: råkade slinta så jag slog bort två stycken 1-2 mm stora komponenter på det.
Tänkte att någon kanske vill prova att laga (vet inte om det går) eller om man kan göra något annat med kortet.

Lade upp bilder på trasigt vs helt. Som synes så saknas en svart och beige pryl så det går att kolla upp(?) vad för komponenter som saknas och var de ska sitta.

Pris: Bud från 0 kronor.
Betalning: Swish eller överföring till personkonto.
Frakt: Ja om man betalar för det, eller möte i Stockholm
Övrigt: Vill veta vad köparen ska göra med det, och ifall denne försöker laga det vill jag veta om det lyckas.

Bud, frågor eller kommentarer tas i tråden. Inte PM.

Produkthemsida
Prisjakt
Recension av LinusTechTips

Läs hela annonsen här

Bjuder 1kr+ frakt

Permalänk

Ser ju ut som att det bara är ett motstånd och en kondensator som har lossnat. Svåra är bara att veta vilken sort...

Permalänk
Medlem

Bjuppar 50kr + frakten.

Permalänk
Medlem

100kr/hämta möte i Stockholm

Permalänk

300kr + frakt!

Permalänk
Medlem

400kr + frakt

Visa signatur

MOBO: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3. CPU: Intel Core i7 2700K Med Noctua NH-D14.
RAM: Corsair Vengeance Low-Profile 16GB. CHASSI: Fractal Design Define R4. HDD: 4x 2 tb Western digtal black. SSD: Samsung EVO 840 500GB. GPU: Radeon HD 7970 CF Asus Med Accelero XTREME Plus II. PSU: Fractal Design Newton R3 600w 80+ Platinum. (>^_^)>ASUS G75<(^_^<)

Permalänk
Medlem

Gluteni har ledande bud med 400+frakt

Glömde skriva i annonsen men kan säga att den kommer i kartong med alla tillbehör (Sida 15 i denna pdf):
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/socket1150/Z97-WS/Manual&...
Förutom att antagligen så är inte alla 8 SATA kablar med.

Ser ingen anledning att ha annonsen uppe längre men jag kommer ha fullt upp tisdag och onsdag. Planerar att kontakta vinnaren på torsdag och sedan förhoppningsvis skicka paketet på fredag.

Permalänk
Medlem

Sålt till Gluteni.