Permalänk
Medlem

KBC Poker 3, vem säljer det i Sverige?

http://www.amazon.com/gp/product/B00W02J5KM/ref=as_li_tl?ie=U...
Vart kan man få tag på detta tangentbord med nordisk layout?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Här finns de till salu, oklart hur lång beställningstiden är på de brytare som inte finns i lager. Skickas inom EU.

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk
Medlem

@seigmenn:

Beställ ingenting från Corus om du inte måste. Köp deras prylar via Amazon istället, samma priser och snabbare leverans. De rekommenderade mig själva att köpa deras grejer via Amazon istället.

Fruktansvärt fult företag med usel service som lovar att betala tillbaka pengar för sen leverans sen vägrar att svara på en månad. Jag är inte den första som haft problem med dom heller.

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

@SYRE: Åfan, fått intrycket att företaget/sidan ska vara ok, men där ser man. Tack för varningen.

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk

Själv hade jag noll problem med Corus. Jag hade däremot problem med Amazons val av fraktföretag, UPS. Jag fick göra en tur på 2 timmar för att få ut mitt andra Pok3r då jag inte var hemma när UPS var på besök.

Permalänk
Medlem

Beställde ett pok3r från corus-kb den 20/12. Inte hört ett pip sen dess efter flertalet mail. Verkar vara ett sjukt oseriöst företag, synd att man förhandsbetalat - dock via paypal så blir väl att göra en dispute.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

Finns det inte någon svensk butik man kan köpa det ifrån? Har klurat lite på att köpa ett riktigt fint mekaniskt men är krångligare än jag trodde att hitta någon vettig försäljare.

Permalänk
Medlem

@Shadyville:

Kan ju tipsa om inet just ikväll.
k70 rgb. Från 1 750kr till 999kr

Permalänk
Medlem

köpte mitt från amazon.co.uk, tog två dagar från beställning för det att komma hem.
Grymt trevligt TGB med mx clears

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Skrivet av saizz:

@Shadyville:

Kan ju tipsa om inet just ikväll.
k70 rgb. Från 1 750kr till 999kr

Det hade kunnat vara bra men är ute efter ett 60%

Skrivet av lowngcawt:

köpte mitt från amazon.co.uk, tog två dagar från beställning för det att komma hem.
Grymt trevligt TGB med mx clears

Okej! Var det från Amazon eller någon butik via Amazon du köpte ifrån? Vad gick frakten på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadyville:

Det hade kunnat vara bra men är ute efter ett 60%

Okej! Var det från Amazon eller någon butik via Amazon du köpte ifrån? Vad gick frakten på?

Köpte från amazon.co.uk, frakten var inte alls dyr (jag la till typ 50:- extra för expressfrakt) kan verkligen rekommenderas!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Som andra rekommenderar: köp via Amazon istället. Produkterna säljs av Corus men Amazon hanterar frågor och leverans.

Det går att beställa från Corus med de har i princip 0 support. Paketen tar också 3-4 gången tider för att komma fram. Om du behöver köpa från Corus så föreslår jag att du betalar extra för frakt från "eu warehouse" då leverans tog drygt 3 månader när jag valde att få paket skickat från France warehouse.

Permalänk
Medlem

Beställde mitt Pok3r från amazon.co.uk för några veckor sen och leveransen tog inte mer än ett par dagar. Riktigt nöjd med tangentbordet

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tyvärr är där inte allt för många av ISO nordic på amazon. :/

Men gissar att det skulle gå med engelskt tangentbord, får ju ändå mina Granite keycaps från MassDropp som var tänkt till denna brädan alt en TKL.

Då måste man bara besluta Brown vs Clear...

Om någon har något tips på en TKL bräda som kan komma i närheten av allt vad Poker 3 har att erbjuda hade det uppskattats.