Permalänk
Medlem

Problem med Youtube-prenumerationer

Vet inte om detta är rätt forumdel för min fråga, moderator är välkommen att flytta den i så fall

Men jag har sen igår haft ett problem med mitt Youtube flöde. Jag får inte upp mina prenumerationer i en lista, varken på desktop eller mobil.
Det ser istället ut såhär på desktop.

Hur går jag tillväga för att få tillbaka prenumerationerna som ett "flöde" ?
Har förmodligen råkat ändra någon kontoinställning men lyckas inte komma på vad det kan vara.
Börjar få lite lätt panik..

MVH Flukke

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk

Vete sjutton hur du lyckats med det där. Du har inget fräsigt youtubeplugin installerat som strular till det?

Visa signatur

Asrock Z490M-ITX/ac | i5 10600 | RTX 2060 FE | 16GB DDR4-3200 | Corsair SF450 | A-DATA SP900 128GB | Samsung 970 EVO 500GB | Noctua NH-L9i | Kolink Rocket

Permalänk
Medlem

Youtubes flöde har aldrig funkat bra för mig dock enbart med att ej visa alla nya klipp som mina prenumerater laddar upp och det handlar om flera varje gång jag kollar på vad dom listar upp och sen jämför med min email (och det brukar handla om max en dags tid då).

Email för varje nytt klipp funkar förbannat mycket bättre kan dock hända att nåt enstala klipp missas där med men det handlar då om 1-2 per mån istället för flera per dag.
Så mitt tips börja använda email istället hur du gör i min qoute från annan tråd nedanför.
Utöver det som står där kan jag rekomendera att du sätter upp ett filter som tex detta ""If sender contains: "noreply@youtube.com" then move to youtube."" dvs skickar allt till en youtube mapp.

Skrivet av grizzly666:

Utöver detta så om ni har youtube kanaler som ni följer så se till att ni klickar i "Skicka mig alla aviseringar för den här kanalen" (dvs mobil och e-post) för "Prenumerationer" (https://www.youtube.com/feed/subscriptions) fungera väldigt dåligt och missar väldigt många nya klipp.
Man kan lägga till detta på två sätt.
1, vid prenumerations knappen efter man har prenumererat så öppnas en "inställnings ikon" mellan prenumerant och siffran på hur många som prenumererar.
2, https://www.youtube.com/subscription_manager

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!