Permalänk
Expertgissare

Lättare speldator

Hej, säljer min brors gamla speldator då han bytt upp sig, inget man spelar dom mest krävande spelen på men fungerar bra med lättare spel eller inställningar.

Chassi: Något Antec med en 2,5" hotswap fram och fläktkontroller bak
Moderkort: Gigabyte GA-870A-UD3
Ram: 8GB (vet bara att det är Corsair)
Processor: AMD Athlon II X4 645 3,1GHz
Kylare: Någon Noctua (vet inte exakt vilken)
Grafikkort: XFX Radeon HD6870 1024MB
Nätagg: Corsair VX450W

Ingen CD/DVD läsare, hårddisk kanske jag kan rota fram någon vid ok pris och smidig affär.

Får vi 1000Kr eller mer för den blir han glad, kom gärna med bud, säljer den dock inte för några skambud

Obs, grafikkortet sitter inte i datorn just nu, som synes på bilderna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

700+frakt

Permalänk

350 frakt för grafikkort, gärna om du har en crossfire brygga med

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av legoninja:

700+frakt

Noterat, men håller annonsen uppe ett tag till.

Skrivet av julgranen:

350 frakt för grafikkort, gärna om du har en crossfire brygga med

Noterat, säljer helst hela datorn som den är men ska fundera på det, har dock ingen crossfire brygga vad jag vet, men kan kola om det blir aktuellt.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

@Edvin-89:

Bryggan är inte nödvändig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Hej, säljer min brors gamla speldator då han bytt upp sig, inget man spelar dom mest krävande spelen på men fungerar bra med lättare spel eller inställningar.

Chassi: Något Antec med en 2,5" hotswap fram och fläktkontroller bak
Moderkort: Gigabyte GA-870A-UD3
Ram: 8GB (vet bara att det är Corsair)
Processor: AMD Athlon II X4 645 3,1GHz
Kylare: Någon Noctua (vet inte exakt vilken)
Grafikkort: XFX Radeon HD6870 1024MB
Nätagg: Corsair VX450W

Ingen CD/DVD läsare, hårddisk kanske jag kan rota fram någon vid ok pris och smidig affär.

Får vi 1000Kr eller mer för den blir han glad, kom gärna med bud, säljer den dock inte för några skambud

Obs, grafikkortet sitter inte i datorn just nu, som synes på bilderna.

Läs hela annonsen här

Kan du lösa transporten för ett någorlunda pris så har du en köpare i mig om datorn kommer med hdd!
1000:- bjudet!

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av elp:

Kan du lösa transporten för ett någorlunda pris så har du en köpare i mig om datorn kommer med hdd!
1000:- bjudet!

Ska kolla vad frakten kan gå på och återkommer, förhoppningsvis har mitt Schenkerombud öppet imorgon.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Ska kolla vad frakten kan gå på och återkommer, förhoppningsvis har mitt Schenkerombud öppet imorgon.

Lysande!

Permalänk
Expertgissare

Hej, har kollat runt lite och posten verkar vara dom som är billigast och smidigast att skicka med, ca 300-450 skulle det gå på.
Hittade bara en hårddisk jag skulle kunna skicka med utan kostnad, det är är ide 2,5" på 160GB, men hittade också en DVD läsare jag monterar in på köpet

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Hej, har kollat runt lite och posten verkar vara dom som är billigast och smidigast att skicka med, ca 300-450 skulle det gå på.
Hittade bara en hårddisk jag skulle kunna skicka med utan kostnad, det är är ide 2,5" på 160GB, men hittade också en DVD läsare jag monterar in på köpet

Då gör vi så att om din bror kan leva med 1300:- ink frakt så har vi en affär!
Vi kan väl ta resten av detaljerna via PM isf.