Kit-objektiv till Canon EOS köpes

Permalänk
Medlem

Kit-objektiv till Canon EOS köpes

Hej!
Då autofokusen börjat krångla i mitt 18-55 kit-objektiv så söker jag nu en ersättare.

Minimikrav är ungefär samma brännvidd, åtminstone inte så mycket mindre men lite större är inga problem så länge optiken är bra. Bildstabilisator, autofokus. Det ska vara en peka-klicka-lins som fungerar att filma med helt enkelt.

Så om någon sitter på ett gammalt kitobjektiv de vill bli av med, hör av er. Helst i Kalmar men vågar ni skicka så tar jag gärna emot paketet.

Pris beror på vad som erbjuds, men jag siktar i första hand på något billigt så helst under 500 kr inklusive frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

@Videoapan:
Tjena, jag har kittat min gamla systemkamera en del med följden att kit-objektivet använts i typ två månader och sedan samlat damm i bokhyllan de senaste två åren. Det är 18-55mm med såväl autofokus som bildstabilisering. Nypris ser ut att ligga på strax under tusenlappen, men kan lika gärna bli din för femhundringen du pratar om så står jag för välemballerad frakt.

EDIT: Den gick visst loss på en bit över tusenlappen, men skitisamma, hellre att någon får användning för den