Zotac GTX 980 Ti AMP! Extreme HDMI 3xDP 6GB

Permalänk
Avstängd

Zotac GTX 980 Ti AMP! Extreme HDMI 3xDP 6GB

Säljer mitt Zotac GTX 980 Ti AMP! Extreme HDMI 3xDP 6GB som jag köpt hos Komplett för knappt 3 månader sedan, säljer på grund av att en oväntad skuld dök upp. Helnöjd med grafikkortet, ej överklockat. Har en rejäl fabriksöverklockning så finns ingen anledning att överklocka. Garanti 24 månader. Originalkartong och kvitto är sparat. Skickar helst inte. Bud från 5000kr.

Citat:

Insane Performance: I was expecting some great performance from the ZOTAC GeForce GTX 980 Ti AMP! Extreme Edition, but it instead blew us away, becoming the fastest video card we've ever tested. Insane Performance + Silence: Alongside the insane performance, the card is silent, totally silent. With ZOTAC using a hefty cooler, I thought the card would be loud, but I was very wrong. I was gaming through the night, during my hours of stress testing, with no noticeable sound coming from the card.

http://www.tweaktown.com/reviews/7262/zotac-geforce-gtx-980-t...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3170268#rparams=

Läs hela annonsen här

Permalänk

budar 5100

Visa signatur

MOBO: Gigabyte Z390 UD CPU: 9700k @4.9Ghz GPU: ASUS Strix 2080ti RAM: 16GB 3800Mhz PSU: XFX 850W HDD: Seagate 2TB SSD: Samsung 500GB OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sfbgeneral:

budar 5100

Skrivet av maxzzen:

Buden är noterade.

Permalänk
Medlem

5300+ frakt

Permalänk
Medlem

5300, hämtar de.. bor granne med dig typ

Permalänk
Avstängd

Har utöver originalkartongen även skydd och extrakartongen som Komplett skickade så det är inget problem för mig att skicka grafikkortet.

Permalänk
Medlem

väntar på pm svaR? O.o

Permalänk
Medlem

Akta för detta säljaren!
Jag skulle köpa detta grafikkort och allt gick bra tills jag ville bara testa om den fungerar. Då bröt han kontakten.. varför ????

Permalänk
Medlem

@Jultomte:

Misstänker samma, kontaktade mig trots att en bjuder högre + kan hämta.

Permalänk
Medlem

jasså?? för jag frågade med om man kunde få testa men han ville ses i centrala jönköping. Förmodligen pga han inte ville att man skulle veta vart han bor! kontakten bara dog ut direkt när jag skrev att han skulle smsa istället också!! kan ju vara att han inte ville ge ut sitt nummer så man kan hitta honom efter affär!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av maxzzen:

@Jultomte:

Misstänker samma, kontaktade mig trots att en bjuder högre + kan hämta.

Han kunde knappt prata svenska och jag skickade sms att jag sålt moderkortet och processorn. Lätt att kolla mina annonser som jag sålt tidigare, och har på marknadsreferenser bra recensioner.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Muffä:

jasså?? för jag frågade med om man kunde få testa men han ville ses i centrala jönköping. Förmodligen pga han inte ville att man skulle veta vart han bor! kontakten bara dog ut direkt när jag skrev att han skulle smsa istället också!! kan ju vara att han inte ville ge ut sitt nummer så man kan hitta honom efter affär!

Du har fått sms. Jag blandade ihop dig med en som knappt kunde svenska och därför det dröjde. Kan givetvis testa grafikkortet hos dig så du ser att det fungerar för jag har sålt mitt moderkort och processor. Kan legitimera mig om så önskas.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jultomte:

Akta för detta säljaren!
Jag skulle köpa detta grafikkort och allt gick bra tills jag ville bara testa om den fungerar. Då bröt han kontakten.. varför ????

Du pratar dålig svenska knappt så man förstår när jag pratade med dig, du bör gå på SFI, och jag skickade sms att jag kunde testa hemma hos den som vill eftersom jag sålt moderkortet och processorn.

Permalänk
Medlem

Haha..jag pratar dåligt svenska ? det var ju ruligt !
Skojar du ? det är DU som kunde inte säga något (5 sekunder pauser med yyy..aaa... eeee...) men det var inte genom att du är utrikes men genom någon handikappad problem därför jag hade inte skrattat ut dig.
Jag skulle önska att du kunde åtminstone i hälften kunnat prata så snabbt som jag.

Permalänk
Medlem

Och du skickade ingen sms till mig och svarade inte när jag ringde.
Bli mer seriös eller sluta lägga ut grejer till salu.
Vi kan spendera vår tid på ett annat sätt en att försöka nå dig !!

Permalänk
Medlem

Pratat med trådskaparen och han verkar seriös. Ska åka till han o förmodligen köpa kortet. Alla kan vi blanda ihop nummer

Permalänk

Väldigt sugen på kortet. Kan kanske till och med fixa en affär mellan 4 ögon. Kan bjuda mer än alla ovanstående då jag är extra sugen på detta kort. Mvh

Visa signatur

-> I7-4790K@4,6ghz & GTX 980TI@1430mhz AMP EXTREME <-

Permalänk
Medlem

Köpte kortet av honom, riktigt trevlig försäljare! Super nöjd med kortet och fick även testa detta och gjorde affär mellan 4 ögon

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jultomte:

Haha..jag pratar dåligt svenska ? det var ju ruligt !
Skojar du ? det är DU som kunde inte säga något (5 sekunder pauser med yyy..aaa... eeee...) men det var inte genom att du är utrikes men genom någon handikappad problem därför jag hade inte skrattat ut dig.
Jag skulle önska att du kunde åtminstone i hälften kunnat prata så snabbt som jag.

Jag pratade tydligt men du pratade slött som om du var gravt efterbliven. Din svenska var värre än många som gått SFI i en månad.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Muffä:

Köpte kortet av honom, riktigt trevlig försäljare! Super nöjd med kortet och fick även testa detta och gjorde affär mellan 4 ögon

Du var trevlig och din kompis också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Србо:

Jag pratade tydligt men du pratade slött som om du var gravt efterbliven. Din svenska var värre än många som gått SFI i en månad.

Haha..du pratar inte alls tydligt svenska.
Lyssna på sig själv !!

Och jag hade slutat svenska SFI och SAS med de bästa betyg för 5 år tillbaka.

Det är så pucko att du hade blandat ihop men vem du pratade..
För att ingen sms hade jag fått.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jultomte:

Haha..du pratar inte alls tydligt svenska.
Lyssna på sig själv !!

Och jag hade slutat svenska SFI och SAS med de bästa betyg för 5 år tillbaka.

Det är så pucko att du hade blandat ihop men vem du pratade..
För att ingen sms hade jag fått.

"Lyssna på sig själv" och resten av skiten du skrivit. Det är tydligt hur dålig du är på svenska. SFI är så korrumperad att dom släpper igenom allt möjligt. Var ganska tydlig i mitt sms att jag inte ville sälja till dig.

Permalänk
Medlem

"Var ganska tydlig i mitt sms att jag inte ville sälja till dig"

Var är detta sms ?

Men förut skrev du på forum detta:

, och jag skickade sms att jag kunde testa hemma hos den som vill eftersom jag sålt moderkortet och processorn.

Vad har du jäntligen skrivit till mig ?!?

Ja..det skulle vara bra för dig att börja spela in samtal och lyssna upp de sen. Så få du se själv hur du pratarrrr...yyy...aaa...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jultomte:

"Var ganska tydlig i mitt sms att jag inte ville sälja till dig"

Var är detta sms ?

Men förut skrev du på forum detta:

, och jag skickade sms att jag kunde testa hemma hos den som vill eftersom jag sålt moderkortet och processorn.

Vad har du jäntligen skrivit till mig ?!?

Ja..det skulle vara bra för dig att börja spela in samtal och lyssna upp de sen. Så få du se själv hur du pratarrrr...yyy...aaa...

Du gör dig själv till åtlöje.