Köpt Logitech G502 musen som jag ångrar vad göra :/?

Permalänk

Köpt Logitech G502 musen som jag ångrar vad göra :/?

Hej!
Jag har nyligen köpt en Logitech G502,
http://gaming.logitech.com/sv-se/product/g502-proteus-core-tu...
Den är skön att hålla och känns mer kvalite än tidigare möss jag har Rival/Dathadder osv som känns mer plastiga
Allt känns mycket bra gjort, knappar, scroll, avläsning- super snabba vändningar o hinner läsa av.
men när det kommer till spelande som just nu bara är H1z1 och MXGP, Så känns det inte alls rätt i handen och jag börjar ångra mig rijält.
Även utan vikter så är den tyngre än vad jag är van vid. Har inte ens testat med vikter, då den är redan så tung i mitt tycke.

Vad ska jag göra?, kan inte skicka tbx då jag öppnat och använt den :/, just nu känner jag att jag är mer behov av ett bättre grafikkort för H1z1 då gtx 580 hänger efter :/.

Permalänk

Hur länge sedan är det du fick hem den? Under dina 14 dagar, förutsatt att du köpt den online, får du packa upp och testa produkten och sedan returnera den om du inte är nöjd.

Permalänk
Medlem

Skecka tebax.

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk

Fick hem musen i förrgår, Tack så mycket såg det nu på order lappen att kan skicka tillbaka då man står för frakten trodde det bara gällde företag. Tack så mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ultraform:

Fick hem musen i förrgår, Tack så mycket såg det nu på order lappen att kan skicka tillbaka då man står för frakten trodde det bara gällde företag. Tack så mycket

Gäller bara att skicket är väsentligt oförändrat så gäller distansavtalslagen. Vissa butiker har ännu längre, Komplett t.ex. har hela 60 dagar.

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB