Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Tack Netonnet - började bli orolig över att jag inte skulle köpa något alls bland julkalendrarna denna julen...

NetOnNet? Har jag missat någon kalender nu?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

NetOnNet? Har jag missat någon kalender nu?

Dagens SweClockers lucka är en Intel SSD från NetOnNet för ett hyggligt pris.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Dagens SweClockers lucka är en Intel SSD från NetOnNet för ett hyggligt pris.

Jäklar vad billig den var. Fast den var ju även ganska billig i vanliga fall också. Kan vara värt att köpa?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Den SSD:n tog ju slut snabbt, trodde inte den skulle vara så populär...

Är det bara på internet julkalender-priset gäller? (För jag har ju annars nära till deras lagershop, och där finns den)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Priset ska gälla lagershop också enligt chatten, får väl ta mig dit då!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

NetOnNet? Har jag missat någon kalender nu?

Skrivet av NodCommander:

Dagens SweClockers lucka är en Intel SSD från NetOnNet för ett hyggligt pris.

Precis.

SSD-utrymme kan man inte få nog av.
Kan bli skönt för den gamle Samsung 830:n att bli lite avlastad också.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Ser att CDON har satt i system att ha sämst luckor av alla den 23:e och 24:e.
50 kronors rabattkod respektive fri frakt? Taget!

Usch vad dåliga CDONs och Webhallens kalendrar har varit överlag i år dock. Bristen på aktivitet i denna tråden (varav det mesta består av gnäll, som mitt eget inlägg) säger väl allt om årets julkalendrar.

Den enda kalender som hållit någonlunda hög standard har varit Sweclockers, dock hoppas jag innerligt att det inte blir ett chassi till i lucka 24.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MinscS2:

Ser att CDON har satt i system att ha sämst luckor av alla den 23:e och 24:e.
50 kronors rabattkod respektive fri frakt? Taget!

Usch vad dåliga CDONs och Webhallens kalendrar har varit överlag i år dock. Bristen på aktivitet i denna tråden (varav det mesta består av gnäll, som mitt eget inlägg) säger väl allt om årets julkalendrar.

Den enda kalender som hållit någonlunda hög standard har varit Sweclockers, dock hoppas jag innerligt att det inte blir ett chassi till i lucka 24.

För mig har det varit den bästa julkalendern någonsin, jag vann en Xbox One from Swec/webhallen. Sist jag vann nått i en julkalender var för 30 år sen när man fick en sån där chokladkalender av morsan, men då vann man visserligen varje dag

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Var uppe lite för tidigt i morse och råkade därför få ett för mycket rim till swec's sista lucka, så bjuder på den här om den nu skulle roa någon.

Julen är här, nu blir det lite spel,
i UT vi är kär, det sitter aldrig fel.
Flaggan tas ur vår bas, nu bjuds det upp till fight,
pepparkakan går i kras, i en hel kilobyte.

Är det ett bidrag per pers? Bortse från denna vers.