Hämta ny drivrutin med Geforce experience funkar inte ?

Permalänk
Medlem

Hämta ny drivrutin med Geforce experience funkar inte ?

Försöker uppdatera drivrutin till mitt gtx 750 med geforce experience men jag får hela tiden kan inte ansluta? vad är problemet har har provat starta om och stänga programmet flera gånger blir samma fel hela tiden hur ska ma göra då ?

Permalänk

@HazZarD: Går in på hemsidan och laddar ner de nya drivrutinerna manuellt?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Jag har haft problemet två gånger inom några veckor och jag löste det på olika sätt de olika gångerna.
1. Ladda ner och installera Geforce Experience (på nytt). Är det inte så att Game Ready numera bara går att ladda ner via GF Exp ?
2. Igår så stängde jag av Malwarebyte's skydd mot skadliga sidor och då kom nedladdningen igång. Kanske en tillfällighet, speciellt om du inte har det programmet. Efter den åtgärden så lyckades jag ladda ner och installera drivrutinen.

Visa signatur

CPU: 9900K
GPU: RTX 4070
RAM: 32GB

Permalänk
Skrivet av synapz:

Jag har haft problemet två gånger inom några veckor och jag löste det på olika sätt de olika gångerna.
1. Ladda ner och installera Geforce Experience (på nytt). Är det inte så att Game Ready numera bara går att ladda ner via GF Exp ?
2. Igår så stängde jag av Malwarebyte's skydd mot skadliga sidor och då kom nedladdningen igång. Kanske en tillfällighet, speciellt om du inte har det programmet. Efter den åtgärden så lyckades jag ladda ner och installera drivrutinen.

Gameready finns fortfarande kvar på deras hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lennartstek:

Gameready finns fortfarande kvar på deras hemsida.

Låter bra det. Kanske de fick tillräckligt med kritik för att låta bli att begränsa tillgången till Game Ready via GF EXP.

Visa signatur

CPU: 9900K
GPU: RTX 4070
RAM: 32GB