Permalänk
Medlem

MSI GTX 980 Gaming 4G

Tjena!

Säljer nu mitt MSI GTX 980 Gaming 4G kort p.g.a. uppgradering. Kortet är köpt på Komplett 27-09-14 och kvitto samt orginalkartong, antistatpåse+manual, PSU adapter 6-8 pins finns. Kvittot kan mailas!

Kortet fungerar som nytt och går i 1329MHz fabriksOC och har testat OC en gång till 1415MHz utan några problem, men har kört standard hela tiden och kortet fungerar som sagt perfekt. Har hört lite coilwhine i extrem stresstest(bara ibland dock), men aldrig normalt i spel på ultra i 1440p. Kortet är väldigt tyst och kyler bra.

PRIS: 3800Kr eller högstbjudande!
Budgivningen sker här och pågår tills imorgon 20:00!!
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Kortet finns i Sundsvall och kan skickas via posten, köparen betalar frakten.
Om någon vill hämta kortet, så lägg bud i tråden så slipper vi misstag som "betalar det hämtar nu" förstör budgivningen.

Betalning sker via banköverföring, Handelsbanken eller kontant vid hämtning.

Mvh
D.M.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Hur är det med coil whine?

Permalänk
Medlem

@kruJ:
Har bara hört lite coil whine i extrem stresstest, men ingenting i spel som typ GTA V, Metro LL eller andra grafikkrävande spel med allting på Ultra i 1440p. Kortet är så tyst att jag inte hör det över de andra fläktarna, ett kanon exemplar.

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Börjar på 3 lax + frakt

Permalänk

3200+frakt

Visa signatur

Antec P280 + Scythe Slipstream PWM 120mm | MSI Z370 Tomahawk | 8700K @stock + TR Silver Arrow | Corsair LPX 16GB @3600MHz | Seasonic Prime 850W Titanium | MSI RTX2080TI Gaming Trio | Crucial MX500 1TB M.2 | Asus Xonar Essence STX | LiteOn 12xBD | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Logitech G703 | Corsair K70 RGB | SennHeiser GSP 600

Permalänk
Medlem

Allt noterat.
OBS! Har ett bud på 3500:- vid hämtning nu!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk

Mitt bud står kvar på 3200+frakt ifall det skulle strula till sig med den andra. För nuläget.

Visa signatur

Antec P280 + Scythe Slipstream PWM 120mm | MSI Z370 Tomahawk | 8700K @stock + TR Silver Arrow | Corsair LPX 16GB @3600MHz | Seasonic Prime 850W Titanium | MSI RTX2080TI Gaming Trio | Crucial MX500 1TB M.2 | Asus Xonar Essence STX | LiteOn 12xBD | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Logitech G703 | Corsair K70 RGB | SennHeiser GSP 600

Permalänk
Medlem

Noterat. Och jag ska be budgivaren (kruJ) att verifiera det så ni inte tror att jag bara trissar upp priset!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Nytt bud av "Estorik" 3800:-!

Och kom ihåg att budgivningen håller på tills imorgon Kl.20:00 så jag kan inte sälja direkt vid lagt bud, för då bryter jag emot reglerna!
Jag har INTE satt ett "Köp nu" =direkt, varken vid hämtning eller via post.

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Har bjudit 3500☺

Permalänk
Medlem

Ok, "kruJ" har högsta budet (3500:-) tills/om "Estorik" verifierar sitt bud.

Det måste ha blivit lite missförstånd angående hämtning av kortet. Att jag skrev PM'a mig betydde inte "bjuder det hämtar direkt", tyvärr! Misstag av mig kanske, men jag har ångerrätt som alla andra"butiker", så är det någon som vill hoppa av så meddela det här i tid bara.

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Kamrater!

Jag har begått det gedigna misstaget av att skriva fel.
I annonsen skulle det ha stått PRIS: 3800Kr och högre!!

Jag kan bara skylla på att jag var trött (jobbat natt och var sedan på sjukan), eller bara dum i huvudet. Kanske både och...:/

I och med mitt misstag så är "Estorik" ägaren till kortet eftersom han bjöd 3800:- först och ska rättmätigt ha det.

Har meddelat "Estorik" men ej fått något svar ännu, så jag håller budgivningen öppen tills jag får svar ifrån hen.

OBS!!!Om jag inte får något svar, så vinner den som budar 3800:- först eller högstbjudande!!!

Jag ber om ursäkt och hoppas att ni är förlåtande och förstår situationen!

(Hoppas att Moderatorerna inte sparkar ut en.)

Med vänliga hälsningar
DatorMuppen

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Uppdatering! Har ännu inte fått något svar ifrån "Estorik" så budgivningen är fortfarande öppen!
Och "kruJ" ligger i topp med sitt bud på 3500:-.

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Skrivet av DatorMuppen:

Uppdatering! Har ännu inte fått något svar ifrån "Estorik" så budgivningen är fortfarande öppen!
Och "kruJ" ligger i topp med sitt bud på 3500:-.

Budar 3800 och eventuell frakt.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

@sweboy7602:
Noterat! Och jag har fortfarande inte fått något svar ifrån "Estorik".

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Skrivet av DatorMuppen:

@sweboy7602:
Noterat! Och jag har fortfarande inte fått något svar ifrån "Estorik".

Då antar jag att jag står näst på tur.
Hur länge ska du vänta på på han.
Jag kan betala nu idag.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

@sweboy7602:
Jag väntar tills 20:00 som det står!
Och hör jag inte av honom så är kortet självklart ditt!

Uppdatering!
Har precis bett "Estorik" kontakta mig om han ska ha kortet, så vänta en stund till bara, tack!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Skrivet av DatorMuppen:

@sweboy7602:
Jag väntar tills 20:00 som det står!
Och hör jag inte av honom så är kortet självklart ditt!

Uppdatering!
Har precis bett "Estorik" kontakta mig om han ska ha kortet, så vänta en stund till bara, tack!

Ok

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Ok, budgivningen är avslutad!

Tack till alla intresserade och kortet gick till @sweboy7602 för 3800:- då inte @Estorik hörde av sig!

Ha det!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd