Dator/4690k+Delar+Skärm+Switch+Mer

Permalänk
Medlem

Dator/4690k+Delar+Skärm+Switch+Mer

**LÄS**
Hej, eftersom att jag inte ser något större behov av min stationära dator och för att jag behöver pengarna så säljer jag den hel / i delar. Det finns även mer än datorn i annonsen.
Alla priser är i svenska kronor.
Kablar ingår om inget annat anges. Boxar som finns med på bilden följer med sina komponenter.
Jag håller rätten att inte sälja om jag inte känner mig nöjd med pris vid bud. Inga skambud tack!
Bud slutar en vecka och tre dagar efter jag startar den här tråden.
Swish + Kontant.
Frakt går alltid lösa. Kan köra mot bensin kostnad (Växjö), kan skicka. Du betalar frakt

BILDGALLERI http://imgur.com/a/E09Z5/all
Det som datorn innehåller är:

CPU: Intel I5 4690K Aldrig överklockad. XMP profil använd.
MOBO: ASUS Z97-K Ytterst sällen klagar den på att CPU fan inte är inkopplad. Startar man om datorn med Reset knappen 2~ gånger så löser det sig. Inte hänt mig sedan jag installerade windows 10.
PSU: Corsair CX 750M 80+ Bronze Modulärt
GPU: Asus Radeo 280x 3GB DirectCU II TOP. Lite artifacts vid max prestanda i vissa spel. T.ex. GTA 5. Dessa brukar lösas genom att ändra från Fullscreen till Borderless Fullscreen, och tillbaka i settings.
RAM: 8GB (2x4GB) CL11 2400XMP. Ganska låga kylflänsar.
SSD: SP900 ADATA 256GB. Formateras innan skickning.
HDD: Western Digital 1TB Green. Formateras innan skickning.
Om datorn köps hel så kan jag skicka med en produktkod till Windows. (Laglig.)
Chassi: NZXT Phantom 410 Gunmetal
Nypris när Jag köpte delarna, 9200kr.
Kartonger skickas med till delarna vid önskemål. Eventuella tillbehör som kom med köpet skickas med, kan saknas manualer, instruktionsböcker osv..

Priser:
CPU:1900 Eller bud.
GPU: 1200 Eller bud.
RAM: 900 Eller bud.
SSD: 700 Eller bud.
HDD: 400 Eller bud.
Chassi: 700 Eller bud.
Allt färdigbyggt, hela datorn 5500kr, eller bud. Inklusive Äkta windows licens som du får med.
Allt är byggt och hanterat med ESD skydd.

Lösdelar/Övrigt
GPU1: GT320. 1GB VRAM. - Såld
GPU2: Asus 5450 512MB VRAM. Fläktlös, kommer med VGA port, har inte metalplåten som fästs i chassit kvar. Se bild.
Switch: Cisco C3750G 24T S - 24port. Gjord för företag. Gigabit.
Laptop: HP6530b Centrino, 4GB ram, 250~300gb hårddisk. Fullt fungerande, laddare följer ej med.
Router: Dovado 3GN Mobile Broadband Router.
Skärm: G245HQ Acer 60HZ. Perfekt andraskärm. En död pixel som Inte har irriterande plats. Ca klockan half sju från mitten, 1cm från bottnen av skärmen. Svart + Röd pixel.

Priser:
GPU1: 200 eller bud - Såld
GPU2: 200 eller bud
Switch: 1200 eller bud
Laptop: 500kr eller bud
Router: 300 eller bud
Skärm: 500 eller bud

Ej på bilder:
Raidkort PCI x1, 2HDD platser. Kan användas i datorer som inte har nog med PCI slots. Anpassad efter smala datorer. SATA 1/2/3 Vet ej.. Tror 2.
4x 250 HDD. Väl använda. De fungerade sist jag provade. 1000 timmar stog det i något sådant hårddisk program fast inga allvarliga fel. Sata 1. Maxtor + WD
Raid: 100kr
4Xhdd: 50kr styck.

MVH Fredrik.

Läs hela annonsen här

Såld
Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Bjuder 5000kr för hela datorn inkl. skärm!

Permalänk
Medlem

Bjuder 50kr plus frakt för en av 4xhdd

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Börjar med 400+frakt för SSD

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

5200 för datorn + sjärmen

Permalänk

cpu

hej kan tänka mig att ge 1100 för processorn, 1900 är överpris för en begagnad cpu, ny pris är den ju 2,2k, men 1.1k

Permalänk
Medlem

Hej allihopa. Trevligt att ni är intresserade. Jag har antecknat era bud.

Skrivet av felix98se:

hej kan tänka mig att ge 1100 för processorn, 1900 är överpris för en begagnad cpu, ny pris är den ju 2,2k, men 1.1k

Anledningen för att jag sätter det överprisat är att jag vill få iväg allt samtidigt och helst till samma person.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Budar 2200:- för CPU+GPU (då GPUn kan vara defekt)

Permalänk
Medlem

@Zeedarn:

när tänker du avsluta budgivningen?

Edit: såg i texten blind är jag -.-

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av wow_jon:

Budar 2200:- för CPU+GPU (då GPUn kan vara defekt)

Har bud via skype på 1200 på GPU'n, så tror inte det budet kommer att gå igenom Mvh Fredrik

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Nvidia 320GT såld!

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

budar 800 :- för Cisco C3750G 24T S - 24port.

Har du någon aning vad det är för IOS version?

Visa signatur

FD Arc R2 |Asus Prime X370-PRO| AMD Ryzen 7 3700x -> NH-D15 | Palit GTX 1080TI Jetstream|G.skill Ripjaws 16GB 3400MHz| Evga G3 750W | Samsung 970 evo 500GB, Crucial MX100 256GB | Asus Xonar Essence STX| Fostex TH-x00 PH| Acer x34p |

Permalänk
Medlem

Datorn + skärmen såld!

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.