3x BDM4065UC 40” 4K skärm

Permalänk

3x BDM4065UC 40” 4K skärm

Då det blev lite större än väntat blir jag nog tvungen att kliva ned några steg i storlek, 3x 40” tog verkligen upp hela rummet, oerhört tråkigt men jag vill verkligen ha en 3 skärmslösning…

Skärmarna är fantastiska och säljes antingen var försig eller alla tre tillsammans för en liten ”rabatt”.
Inköpta i somras och kvitto finns kvar (dock två skärmar på ett av kvittona men allt finns även digitalt lagrat (inköpta på Webhallen).
Har även kvar originalkartongerna samt skärmfötterna.

TFTcentral har gjort en bra recension som kan vara värt att läsa:
http://www.tftcentral.co.uk/reviews/philips_bdm4065uc.htm

Följ även gärna forumtråden på Sweclockers där skärmens för/nackdelar diskuteras.
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1329229-ny-skarm-philip...

Jag köpte dom för 7500 :- Styck och dom verkar ligga omkring 6500-7000:- Styck enl. Prisjakt.
Priset i annonsen är angivet / Styck och kan ge 500:- rabatt / Skärm om man köper flera (förutsatt att det finns kvar).

Finns annonsen kvar finns skärmarna kvar, och endast avhämtning (värmdö/ingarö) då de är ganska stora!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inte intresserad men damn bilspel i den setupen borde ju vara brutal

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk

Jag kör mycket Star citizen och det är brutalt

Svårt att driva dom i 3x 4k dock, har lyckats köra ESO och några andra lir med avstängd AA till blandad framgång (ca 40 FPS) men eftersom dom skalar 1:4 mot 1080p så funkar det utmärkt!

Permalänk

Då är två nedpackade om någon känner sig sugen

Permalänk

Om du har svårt att bli av med dom så kan jag ge dig ett bud på 8k för två.

Permalänk

bdm4065uc

@Dirty Harry: Taget!, drar ett pm strx

Permalänk
Inaktiv

Och jag kan tänka mig att ta den sista för 4k. Om det är intressant.

Permalänk

då ska vi se, har precis kommit hem från semestern och det finns en kvar, ska försöka få över två till DH idag, har lite sköna "bumps in the road" bara..(som inte beror på DH).

Kan tänka mig 4500:- för den sista, dra ett PM om det är intressant!