SilverStone [på svenska]

Permalänk
Silverstone

SilverStone [på svenska]

Hej allesammans,

Som de flesta vet så har SilverStones forumdel varit på engelska, på grund av att vi tidigare inte haft någon svensk representant. Men från och med idag har vi svensk personal här på Sweclockers. Framöver kommer vi att vara mycket aktiva här och är tillgängliga för att svara på frågor angående SilverStones produkter men även för att ta emot feedback från er, både bra som dålig. Idéer eller förslag på hur vi kan förbättra och utveckla våra produkter är varmt välkomna.

Bästa hälsningar,
SilverStone Technology

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Härligt, välkomna!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

@SilverStone:

När kommer Silverstone FT05 till svenska butiker?

Permalänk
Medlem

Trevligt! Hälsningar från Finland

Permalänk
Silverstone
Skrivet av timpelay:

Härligt, välkomna!

Tackar!

Skrivet av Ruzikx:

@SilverStone:

När kommer Silverstone FT05 till svenska butiker?

Ett specifikt datum kan jag tyvärr inte ge för tillfället, men jag ska höra med mina kollegor i Tyskland. Jag borde ha ett svar på måndag förmiddag. Dock kan jag redan nu säga att det går alldeles utmärkt att beställa våra produkter direkt från oss. Då är det bara att slänga iväg ett mail till: sales.eu@silverstonetek.de. Tänk på att skriva på engelska i såna fall

Skrivet av Navicula:

Trevligt! Hälsningar från Finland

Tackar, tackar!

Visa signatur
Permalänk
Silverstone

@Ruzikx:

Fick ett svar idag från ledningen att FT05 chassit tyvärr inte kommer till större svenska återförsäljare på ett tag. Men det går alldeles utmärkt att beställa direkt från oss eller via t.ex. Amazon. Och priserna är identiska till hur det hade sett ut i Sverige.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Härligt!

Kul! Jag har själv ett Sg13 som jag byggde i forra veckan! jag är supernöjd! superlitet chassi, men ett riktigt kraft paket! super nöjd, kul att ni finns här på sweclockers nu också!

Permalänk

@SilverStone:

Hej,
saknar en lång ATX 12V till mitt SST-ST1000-G Evolution. Kommer denna 750mm ATX 12V att fungera?

Permalänk
Silverstone

@glennborg:

Hej Glennborg,

Ja, kabeln fungerar alldeles utmärkt med nätagget!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

@SilverStone:

När kommer Silverstone FT05 till svenska butiker?

FT05 har väl funnits i svenska butiker ända sedan 2014? Köpte min från Inet för väldigt länge sedan.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Hej!

Kommer Silverstone Tundra TD02-SLIM komma ut i några av de stora kända butikerna här i Sverige?

Hittar bara hos Liontech på prisjakt och där har jag aldrig handlat vet inte om det är en bra butik.

MVH
Alex

Visa signatur

Empty

Permalänk
Medlem

#Alexozor Lioentech är seriösa, har handlat hos dom flertalet gånger.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexozor:

Hej!

Kommer Silverstone Tundra TD02-SLIM komma ut i några av de stora kända butikerna här i Sverige?

Hittar bara hos Liontech på prisjakt och där har jag aldrig handlat vet inte om det är en bra butik.

MVH
Alex

Inga problem att handla hos Liontech. Köpte ett TJ08 därifrån för någon vecka sen. Levererades idag.

Visa signatur

|| divine creator ||

Permalänk
Silverstone

@Alexozor:
Sorry, I miss to change the account back to English as we cannot support Swedisch.
Indeed, we miss big shops and stores in Sweden. Unfortunately there is no direct sales to Sweden yet since months.

SilverStone Hamburg

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SilverStone:

@Alexozor:
Sorry, I miss to change the account back to English as we cannot support Swedisch.
Indeed, we miss big shops and stores in Sweden. Unfortunately there is no direct sales to Sweden yet since months.

SilverStone Hamburg

Hi!

Sorry to hear this!

Anyhow, you should ask a moderator on the site to change the threads header to [English] instead so that people dont think by mistake you still write in Swedish

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Silverstone

@godspeed: Thank you to remind me. I will do.

Visa signatur