ASUS GTX 980 Strix DirectCU II 4GB

Permalänk
Avstängd

ASUS GTX 980 Strix DirectCU II 4GB

Hej.
Säljer mitt ASUS GTX 980 Strix DirectCU II 4GB som jag köpte på Netonnet i december 2014. Har originalkartongen och antistatpåsen kvar samt kvittot, garantin gäller i 2 år för grafikkortet. Har spelat c.a 15 timmar. Givetvis får ni prova hemma hos mig att grafikkortet fungerar som det skall, grafikkortet är problemfritt. Bud från 3800kr. Hämtas hos mig i Jönköping. Skickas inte.

Anledningen att jag säljer är att jag är nöjd med min bärbara speldator och behöver inte två datorer. Hör gärna av er via pm. Ha en trevlig dag.

Läs hela annonsen här

Permalänk

@Србо:

För info: alla ASUS grafikkort har i alla fall 3 års garanti om inget annat skrivs på kartongen, oavsett vad eventuell butik säger

Permalänk
Medlem
Skrivet av Franzenmannen:

@Србо:

För info: alla ASUS grafikkort har i alla fall 3 års garanti om inget annat skrivs på kartongen, oavsett vad eventuell butik säger

Garanti gäller bara första ägaren

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av vinylens:

Garanti gäller bara första ägaren

Nja, i praktiken är det väldigt svårt att visa vem som var första ägaren, butikerna kommer inte undersöka det, dessutom är det goodwill att laga trasiga saker man sålt inom garantitiden.

Får man ett kontoutdrag på köpet från ägaren (eller beställningskvitto etc, ännu bättre) så har man garanti i 3 år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Garanti gäller bara första ägaren

Inte riktigt...

Citat:

Garantin gäller produkten och förblir i kraft även om produkten byter ägare. Garantin kan alltså inte begränsas till den första ägaren, utan garantigivaren ansvarar för sitt åtagande under hela garantitiden oberoende av vem som äger varan.

Källa: http://www.kkv.fi/sv/information-och-anvisningar/kop-forsaljn...

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

.fi ??

Är kortet köpt i Finland?

Permalänk
Medlem

@gitarrpoet: Beklagar felet, men tillverkargarantin gäller alltid produkten och i detta fall så lämnar ASUS 3 års garanti på produkten. Källa har du här: http://www.dn.se/ekonomi/din-ekonomi/se-upp-for-begagnad-gara...

Citat:

En tillverkargaranti däremot, är upprättad av tillverkaren och följer med produkten oavsett vem som äger den. Då ska man vända sig till tillverkaren med sitt klagomål.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Köper Gpu och Ljudkortet för 4400kr

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem

800 + frakt bud för ljudkortet

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av reeson:

800 + frakt bud för ljudkortet

Står tydligt att jag inte skickar.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad enligt §1*

Vänligen håll diskussionen på en saklig och trevlig nivå. Påhopp och andra otrevligheter kommer ej att tolereras.

Citat:

§1.1 Var trevlig och respektera andra.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Har du grafikkortet kvar ? Kan tänka mig och ta tåget ner och hämta den.
Mvh Nils

Permalänk

3100kr+frakt för grafikkkortet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av matti4321:

3100kr+frakt för grafikkkortet

Står tydligt i annonsen skickar ej och också att bud för grafikkortet är från 3800kr.

Permalänk
Avstängd

Ljudkortet är sålt.