FAQ: Hur väljer jag fullversionen av SweC 6 på mobiltelefon?

Permalänk
Relik 📜

FAQ: Hur väljer jag fullversionen av SweC 6 på mobiltelefon?

Med SweClockers 5.0 fanns det en popup-ruta som frågade huruvida användaren ville gå till mobilsisdan om systemet kunde räkna ut att man satt på just en mobil enhet. Lösningen retade dock många – popups är generellt något som en stor del användare anser stör surfandet. I SweClockers 6.0 har rutan försvunnit och systemet skickar automatiskt användaren till "rätt" webbplats. Valet baseras på bland annat upplösning och vilket operativsystem som rapporteras.

Det betyder dock inte att man är "tvingad" till mobilsidan – den pil-liknande knappen "Fullversion" i botten på webbplatsen leder till fullversionen av SweClockers. Valet sparas dessutom permanent på den aktuella enheten, givetvis under förutsättning att man inte kör någon form av privatläge där kakor kastas bort.

Vi är medvetna om att många har problem att "hitta ut" från mobilsidan, kanske är knappen för "Fullversion" helt enkelt inte tillräckligt tydlig. Det är något vi ska kika på framöver.

#faq

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna se att knappen för fullversion befinner sig längst upp på sidan för att vara snabbare tillgänglig.

Skickades från m.sweclockers.com