Skärm och digitalizer LG G2 D802

Permalänk
Hedersmedlem

Skärm och digitalizer LG G2 D802

Jag har en skärm med verktyg till övers för LG G2 om någon av er varit lika klumpig som mig och vill fixa det själv.

OBS!
Skärmen är för den svarta versionen av LG G2

Lyckades knäcka min egen skärm och beställde en ny för att fixa det hemma. Det gick ju bra, men efter ca 1 vecka tappade jag telefonen igen och spräckte skärmen på nytt.
Då beställdes 2 nya skärmar, men det var väl lite väl overkill har jag insett ;).

Så jag säljer den jag inte har användning för längre.

Det som ingår är skärm och digitalizer för samt verktygen ni ser på bilden. Specialverktygen är i stort sett ett måste för att kunna byta skärm på den jäkla luren.

Det går fint att skicka den här prylen, men möts gärna i Göteborg för affär också.

Har ni frågor om hur man byter skärmen så har jag svaren på det också. Har ju gjort det innan.

Prisförslag 400:- inklusive frakt.

Edit:
Kom tydligen upp en annons om en LG G2 med trasig skärm vilket passar bra i sammanhanget:
http://www.sweclockers.com/marknad/112605-lg-g2-16gb-spricka-...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

@Söderbäck:
Lite kul är det att 10 minuter efter den här annonsen dök en annons om en G2'a med sprucken skärm upp i marknaden

Permalänk
Hedersmedlem

@Broder Truck
Oh. Tackar för tipset. Har lagt in länk till den annonsen.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk

Jag vill!

@Söderbäck:
Jag lägger gärna beslag på den där skärmen och är boende i centrala Göteborg så jag kan möta dig!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av crillestrand:

@Söderbäck:
Jag lägger gärna beslag på den där skärmen och är boende i centrala Göteborg så jag kan möta dig!

Allright! Jag jobbar i sthlm över dagen och är inte tillbaka i stan förrän vid 22 ikväll.
Är det bråttom så går det nog att lösa på annat sätt, men annars passar det mig utmärkt imorgon.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk

@Söderbäck:

Imorgon skulle funka för mig men jag har däremot en ganska kort lucka av tid från klockan 14 till 16 som jag skulle kunna möta dig på.
Om inte det går så har jag hela torsdagen ledig.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av crillestrand:

@Söderbäck:

Imorgon skulle funka för mig men jag har däremot en ganska kort lucka av tid från klockan 14 till 16 som jag skulle kunna möta dig på.
Om inte det går så har jag hela torsdagen ledig.

Jag håller utbildning fram till 18.00 imorgon. Och torsdag kväll åker jag till sthlm igen för mer jobb. Otur med belastningen den här veckan.
Men kan nog lösa det ändå. Tjejen får vara kurir här tror jag. Hon kan lösa det både idag, imorgon och på torsdag ;).

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk

@Söderbäck:

Ah, det var lite taskig tajming. Det låter bra! Du får fråga henne vad som passar bäst: Efter 21 idag, mellan 14-16 imorgon och när som helst på torsdag.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av crillestrand:

@Söderbäck:

Ah, det var lite taskig tajming. Det låter bra! Du får fråga henne vad som passar bäst: Efter 21 idag, mellan 14-16 imorgon och när som helst på torsdag.

Du har PM

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled