Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Medlem

NY ROLLSPELSERVER UPPE!! Made for sweden RP (GTA V)

Nystartad server uppe med seriöst rollspel. Mycket bra mods på en seriös rollspels server. Just nu söker vi även Poliser/ambulans till servern, Kom in och spela via FiveM. Servern heter Made for Sweden RP! Kommer garanterat ge er massa roliga speltimmar!!

Permalänk
Medlem

Jag har precis kommit igång med GTA Online och söker spelare att lira lite med.
Har office, MC, bunker mm
Spelar oftast dagtid, tyvärr ingen mic.

SC: Onewayz80

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: glömde skriva att jag börjar bli gammal..... 36år

Visa signatur

[unRaizen Server] - Ryzen 5 1400 | Asus Prime X370-Pro | 16GB DDR4 @ 3000mhz | MSI 1060 Dual OC 3GB

Permalänk
Medlem

Hej, är det någon som fortfarande spelare GTAV?

Jag och en vän har precis tagit upp det efter ca. 2 års uppehåll. Vi kör mest på helgerna ev. någon kväll på vardagarna.
Tänkte köra igenom det som är nytt och heist. För att tjäna pengar snabbt behöver vi ett team som man kan kommunicera via Discord eller liknande.
Skicka PM här och/eller lägg till på SocialClub: chrisrolex

Visa signatur

Sitter på gamla grejer.

Permalänk

Småbarnsfarsa här med väldigt lite tid men brukar hinna med någon timma på vardagskvällarna och eventuellt lite på helgerna.

Söker någon som kan köra DoomsDay Heist Act 1 sista uppdraget så jag kan casha in lite flis under några timmar. Körde igår med en galen ryss som var sjysst nog att boosta mig lite. Uppdraget tar ca 10 minuter och ger ca 420 laxar per gång...

Finns det någon som har access till Dooms Day och har ett hjärta av guld? pm:a gärna!

Permalänk

Söker någon att köra med. Är noob som fan behöver hjälp att komma in i spelet.
Har små kids så blir inte så mycket spelat men har någon timme på morogn runt 09-10 om någon är sugen.

Visa signatur

Intel I7 4930K 4,5ghz][Asus PRO2011][Corsair 32gb][Western digital 4TB][Asus stock 580GTX][Cooler Master 1000w]

Permalänk
Medlem

Även jag söker någon att lira med på kvällarna 😎
Är 37 år gammal och har lite fastigheter i spelet och är lv 117
Vill mest börja med heists men att spela det med randoms är nog det värsta jag varit med om.

Heter Tazadar666 och är med i Gitz crew.
Hör av er här eller på GTA

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M