ps3 super slim byta in på gamestop/game?

Permalänk
Medlem

ps3 super slim byta in på gamestop/game?

Hej där är verkligen sugen på snabba pengar (1000kr) och tänkte byta in mitt Playstation 3 super slim 12gb med typ 25 spel. Finns det någon chans alls i hela världen att jag kan byta in detta mot en tusen lapp? Väldigt sugen på ett Ps4. Orkar inte sälja här eller på blocket om inte någon är villig att hämta upp det, men bor man i en bonde stad som mig lär det icke hända. Tack för svar.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600x, 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz, ASUS Prime B350-PLUS, ASUS RX5700

Permalänk
Medlem

Lättast är väl ringa eller gå över till dom och höra, tror ingen här kan svara på om du får om pengarna eller inte.

Permalänk
Medlem

Hur stor är hårddisken på ditt super slim? Jag har 12GB versionen och jag skulle få 300kr för den, vilket gjorde att jag behöll den för det var värdelöst lite pengar. Hur mycket du får för spelen beror på hur nya de är. Nya spel som fortfarande säljs för nypris av Gamestop brukar man få mellan 150-200 för. När de börjar gå ner i pris på Gamestop så går också summan man får för dem ner otroligt mycket. Jag gick in med några spel till 360 tidigare i år och kommer ihåg att jag skulle få 10kr för Deus Ex: Human Revolution och 10kr för Mirror's Edge. De spelen är väldigt gamla men 10kr är på tok för dåligt. One Piece: Pirate Warriors skulle jag få runt 50kr för som kom ut 2012.

Om du får 1000kr eller inte är svårt att säga men jag tycker att du borde få det så länge du inte har endast en massa 10krs spel endast för då kommer du inte få så mycket alls tyvärr. När du går till Gamestop med dina grejer så passa på att bli medlem gamestop plus eller vad det nu heter. Då får du 5% extra eller något sånt när du byter in grejer och det är lika bra att försöka få så mycket som möjligt.