HotS - Heroes of the Storm: Spela tillsammans

Permalänk

Hejsan allihop.

Ser på lite spridda ställen att det är flera som frågar efter en svensk hots-discord. Har därför smällt upp en nu, lagt till lite kanaler och så.

För att kunna joina måste man ha ett registrerat discord-konto,
länken finns här;
https://discord.gg/hFcRz3t

Kommer försöka fixa till den lite snyggare och mer städad efter hand, om det finns ett intresse för den.

Permalänk

Tja! Adda mig på veganfuccboi#2362 så kör vi tri-queue Du bör vara åtminstone plat.

Permalänk
Medlem

Någon som vill spela med en silver/ex guld spelare hör av dig/er. Har ingen mic just nu men det kommer i veckan.
Vore kul om vi kunde köra lite chogall.

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem

Adda gärna Trevlig#2906

Spelar orankat än så länge, skulle väl säga att jag är en snittspelare som tänker till.

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk

Yoshigeru#2313

Söker efter folk som spelar lite för sköjs skull bara.
Rankad,Orankad,Quickplay spelar ingen roll.

Permalänk

Majsmannen#2114

Letar efter folk att spela med för nöjets skull, spelar gärna quickmatch eller ranked.

Spelar dom flesta rollerna :>

Visa signatur

Asus Z690| Intel Core i9 12900k @ 5000mhz| 32gb Corsair Vengance @ 3600mhz| MSI RTX 3090 Gaming X Trio @ 1830mhz| Corsair H170i| Asus PG279Q| Eizo fg2421| Fractal Design Meshify 2 XL| Corsair HX 1200
Ljud: B&W MM1| SA Mantra 70| Hegel H80

Permalänk
Medlem

Någon annan som har grava problem att komma in på helgen?

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har börjat spela igen, kört 4 veckor nu och tycker fortfarande det är kul. Vore najs att ranka upp med någon/några sweclockare...

Är det helt dött eller är det någon som kör??!

Visa signatur

Hej alla barn !

Permalänk
Medlem

Såååå... Nån som fortfarande spelar HOTS?

Har några polare jag spelar med, men det är inte alltid de är sugna så jag skulle gärna hitta lite folk att lira med. Är ni redan ett gäng så funkar det toppenbra också. Skulle vara kul att spela med nån som:

- Är 25+, gärna 30+. Är själv 34.
- Är hyfsad på spelet. Jag spelar nästan bara Quickmatch, men låg i hög platinum i ranked och kollar man motspelare i QM så brukar det ligga runt plat/låg diamond kanske. Vet inte hur mycket det säger, men skulle säga att jag är över medel på spelet åtminstone.
- Mest spelar QM. Jag tycker det är roligast att spela vad man känner för (med en fungerade comp, helst).
- Kanske viktigast av allt: Någon som inte är toxic, klagar på medspelare eller ragear. Alltså, jag blir relativt ofta grinig när det går dåligt, men jag klagar ALDRIG på mina medspelare (däremot ofta på randoms man blir matchad med i QM men det är ytterst sällan jag klagar på någon via chatten t.ex - bara lite vokalt missnöje i discord - men som sagt aldrig någon medspelare på Discord).

Jag spelar för övrigt alla roller, men föredrar väl ranged assassin eller support. Några favoriter just nu är Abathur, Tracer, Valla, Lucio, Murky (inte så ofta längre). Försöker också lära mig TLV just för att de är så sällsynta och svårspelade men... ja, de är rätt svårspelade nu för tiden när det finns mycket counters till dem.

Skriv här eller skicka PM om ni vill lira lite.