Välkommen till Inets egna forumdel!

Permalänk
Inet
Skrivet av pege75:

Hej! Hur ligger ni till för närvarande med leveranstid på datorer vid val av er monteringstjänst?

Det ligger bra till! Inga problem att hålla våra 7-10 arbetsdagar från det att ordern är komplett!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Entusiast
Skrivet av inet.se:

Det ligger bra till! Inga problem att hålla våra 7-10 arbetsdagar från det att ordern är komplett!

Hej!

Någon aning om när ni får in EK-Supremacy EVO - Red Edition på lager?

Mvh,
Patrik

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag fick mitt Silverstone FT03-Mini chassi från er idag men då jag ställer den på mitt bord så är den väldigt ostabil. Efter en närmare granskning så är fötterna ej monterade på samma höjd. Är det något som måste skruvas själv (likt IKEA bord) eller ska jag returnera chassit till er?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Inet
Skrivet av Jonssown:

Hej!

Någon aning om när ni får in EK-Supremacy EVO - Red Edition på lager?

Mvh,
Patrik

Det är beställningsvara och vi tar hem när vi fått in order hos oss. Leveranstid ca 2 veckor.

Skrivet av Icte:

Hej!

Jag fick mitt Silverstone FT03-Mini chassi från er idag men då jag ställer den på mitt bord så är den väldigt ostabil. Efter en närmare granskning så är fötterna ej monterade på samma höjd. Är det något som måste skruvas själv (likt IKEA bord) eller ska jag returnera chassit till er?

Ska kolla på detta och återkommer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej! Har detta kort en medföljande backplate?

http://www.inet.se/produkt/5411374/evga-geforce-gtx-960-2gb-s...

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Inet
Skrivet av Icte:

Hej!

Jag fick mitt Silverstone FT03-Mini chassi från er idag men då jag ställer den på mitt bord så är den väldigt ostabil. Efter en närmare granskning så är fötterna ej monterade på samma höjd. Är det något som måste skruvas själv (likt IKEA bord) eller ska jag returnera chassit till er?

Har varit i kontakt med Silverstone som säger att det inte är något som dom stött på tidigare så du kan antingen kontakta dom direkt och se om det går att lösa, eller så felanmäler du hos oss så får vi ta in och kolla på det.

Här är deras svar:

Citat:

Our RMA department told me that they didn’t have such request on this case in the past. They cannot give me a precise reply.
The customer can contact our support department directly to solve this matter.
The email address is support.eu@silverstonetek.de

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hallå på er Sweclockers!

Nu har vi äntligen en egen forumdel som kommer göra att det bli mycket mer överskådligt och lättare att navigera och få hjälp.

Som vanligt så är det fritt fram att tipsa om produkter, ställa frågor och komma med feedback!

Denna forumdel är enligt Sweclockers regler inte till för frågor om enskilda ärenden och beställningar så vi ber er fortsätta ta med oss direkt:

031-65 27 00 / info@inet.se

Med vänlig hälsningar
Inet.se

Inga prissänkningar på gång för http://www.inet.se/produkt/2205243/asus-27-rog-swift-pg278q-1... ?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U 32GB Ram,1TB
Rojter: Edgerouter 4, WAN 1000/1000

Permalänk
Inet
Skrivet av qhrizz:

Är dessvärre inget planerat i dagsläget tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Icte:

Inget som medföljer tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hur länge har ni sänkt pris på Gigabyte GeForce GTX 980 4GB G1 Gaming? (http://www.inet.se/produkt/5411319/gigabyte-geforce-gtx-980-4...)

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det ligger bra till! Inga problem att hålla våra 7-10 arbetsdagar från det att ordern är komplett!

Jag fick datorn efter 5 arbetsdagar! Jag hade ett par frågor om windows-installationen och det är verkligen suveränt att kunna ringa och prata med er kompetenta support. Stort tack!

Permalänk
Inet
Skrivet av hgbf:

Hur länge har ni sänkt pris på Gigabyte GeForce GTX 980 4GB G1 Gaming? (http://www.inet.se/produkt/5411319/gigabyte-geforce-gtx-980-4...)

Gäller till och med imorgon (måndag)!

Skrivet av pege75:

Jag fick datorn efter 5 arbetsdagar! Jag hade ett par frågor om windows-installationen och det är verkligen suveränt att kunna ringa och prata med er kompetenta support. Stort tack!

Grymt! Kul att höra att du är nöjd

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Nöjd kund!

Hej!

Jag vill bara tacka för en otroligt bra service!

Beställde en dator 23/2 utan någon ASUS komponent. Då får jag mail att om jag byter till en ASUS komponet så ingår montering.

Tog ca 7 arbetsdagar tills jag fick datorn.

Allt gick smidigt och fick även en pingvinstång.

5/5! Rekomenderar alla vänner att handla via er.

MVH
DEGGA

Visa signatur

B450 Aorus Elite - AMD Ryzen 5 3600X - GeForce RTX 2060

Permalänk

Tack Inet för paypal-alternativet så att man slipper stappla bakfull ut i hallen för att hämta kreditkortet. Redan 5/5

Permalänk

Hur ställer ni er till problemet med Samsungs SSD:er som tas upp bland annat här?

Köpte en 840 EVO 500GB som jag tänkte använda som speldisk men i och med detta så känner jag mig tveksam. Jag vet att Samsung sagt att de jobbar på att lösa problemet men frågan är hur lång tid man ska behöva vänta på det, om det över huvud taget är ett problem som går att lösa.

Vilka är mina alternativ sett från ert håll?

Permalänk
Medlem

Kommer ni få in fler vita Fractal Design Define R5? Varje gång jag funderar på att köpa så finns den inte i lager.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Enligt Jawbone själva så kommer första leveransen till Sverige i mars som tidigast och tyvärr först då som vi kommer få som det ser ut i dagsläget.

Hej

Ser att leverans datumet på Jawbone UP3 har flyttats fram igen från tidigare 13e Mars, har dem helt enkelt inga "enheter" att leverera eller försvann första leveranse direct till förbokningar?

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Kommer ni att sänka priset på 5930K som just nu ligger på 6,400kr? Då den nästan är en tusenlapp dyrare hos er än hos NetOnNet t.ex.

Permalänk
Inet
Skrivet av deginho:

Hej!

Jag vill bara tacka för en otroligt bra service!

Beställde en dator 23/2 utan någon ASUS komponent. Då får jag mail att om jag byter till en ASUS komponet så ingår montering.

Tog ca 7 arbetsdagar tills jag fick datorn.

Allt gick smidigt och fick även en pingvinstång.

5/5! Rekomenderar alla vänner att handla via er.

MVH
DEGGA

Skrivet av Telecaster:

Tack Inet för paypal-alternativet så att man slipper stappla bakfull ut i hallen för att hämta kreditkortet. Redan 5/5

Haha kul att ni är nöjda!

Skrivet av Therasense:

Hur ställer ni er till problemet med Samsungs SSD:er som tas upp bland annat här?

Köpte en 840 EVO 500GB som jag tänkte använda som speldisk men i och med detta så känner jag mig tveksam. Jag vet att Samsung sagt att de jobbar på att lösa problemet men frågan är hur lång tid man ska behöva vänta på det, om det över huvud taget är ett problem som går att lösa.

Vilka är mina alternativ sett från ert håll?

Enligt Samsung ska det här vara ett problem som ska gå att åtgärda via mjukvara och kommer nu i mars släppa en ny firmware som löser problemet för gott. Om du är väldigt missnöjd med prestandan idag och vill inte vänta på nya uppdateringen så felanmäl den direkt hos oss så får vi ta och kolla på en lösning.

Skrivet av foh668:

Kommer ni få in fler vita Fractal Design Define R5? Varje gång jag funderar på att köpa så finns den inte i lager.

Vi kollar med Fractal vad som händer med dena vita och återkommer. Svarta versionen finns i lager dock! http://www.inet.se/produkt/6910012/fractal-design-define-r5-s...

Skrivet av Lehto:

Hej

Ser att leverans datumet på Jawbone UP3 har flyttats fram igen från tidigare 13e Mars, har dem helt enkelt inga "enheter" att leverera eller försvann första leveranse direct till förbokningar?

Är försenat från Jawbone tyvärr. Vi har inte fått några överhuvudtaget tyvärr. Vi har dock fått löfte om att få tillgång från första leveransen i Sverige som preliminärt ska landa i juni.

Skrivet av DDemis:

Hej Inet!

Kommer ni att sänka priset på 5930K som just nu ligger på 6,400kr? Då den nästan är en tusenlapp dyrare hos er än hos NetOnNet t.ex.

Vi säljer denna på i princip till förlust till priset som vi har idag och har tyvärr inga möjligheter att sänka den ännu mer.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi säljer denna på i princip till förlust till priset som vi har idag och har tyvärr inga möjligheter att sänka den ännu mer.

Okej, tack för svaret!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Låser tråden. Skapa egna trådar för respektive ärende så blir forumet betydligt mer överskådligt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015