Finns det några sätt att få uppringt internet?

Permalänk

Finns det några sätt att få uppringt internet?

Som titeln lyder, Finns det några gratis eller betalde sätt att få uppringt modem fortfarande? Kan ju tillägga att jag inte vill ha något slags abbonemang utan söker endast så att jag kan testa en dators modem på skoj. Har hittat internet på genericmobile men det verkar vara något slags abbonemang.

Visa signatur

ljud: AKAI AM-2450 YAMAHA GE-30 YAMAHA K-220 dator: IBM PS/1 Commodore 64 och 128 Amiga A500, en random p3 och en syncmaster crt

Permalänk
Medlem

Jag vet att det ingick uppringt internet i Telias adsl/fiber paket förr. Så det skulle väl vara att låna ett sådant nummer om någon har kvar det. Ett förslag bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Nae har redan läst om det men dom har eller skall lägga ner deras modemtjänst just nu, jag valde verkligen en bra tid att komma på detta...(med modem)

Visa signatur

ljud: AKAI AM-2450 YAMAHA GE-30 YAMAHA K-220 dator: IBM PS/1 Commodore 64 och 128 Amiga A500, en random p3 och en syncmaster crt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Erikmasterboy:

Som titeln lyder, Finns det några gratis eller betalde sätt att få uppringt modem fortfarande? Kan ju tillägga att jag inte vill ha något slags abbonemang utan söker endast så att jag kan testa en dators modem på skoj. Har hittat internet på genericmobile men det verkar vara något slags abbonemang.

Glocalnet.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Skrivet av hoski:

Glocalnet.

verkar vara något, jag hittar dock inte priset för själva abbonemanget...

Visa signatur

ljud: AKAI AM-2450 YAMAHA GE-30 YAMAHA K-220 dator: IBM PS/1 Commodore 64 och 128 Amiga A500, en random p3 och en syncmaster crt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Erikmasterboy:

verkar vara något, jag hittar dock inte priset för själva abbonemanget...

Tror inte det kostar nåt, utan man debiteras bara för tiden.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Googlade lite som hastigast och fann detta
http://www.estra.se/forums/printthread.php?t=338

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk

såg också den länken för studenter men den verkar gammal... ska testa senare och i sammband med det dra en kabel ner till mitt rumm i källaren...

Visa signatur

ljud: AKAI AM-2450 YAMAHA GE-30 YAMAHA K-220 dator: IBM PS/1 Commodore 64 och 128 Amiga A500, en random p3 och en syncmaster crt

Permalänk
Skrivet av hoski:

Tror inte det kostar nåt, utan man debiteras bara för tiden.

får ta en titt på det men måste nog då ta ett snack med mina föräldrar först... dras det på telefonräkningen eller får man en räkning?

Visa signatur

ljud: AKAI AM-2450 YAMAHA GE-30 YAMAHA K-220 dator: IBM PS/1 Commodore 64 och 128 Amiga A500, en random p3 och en syncmaster crt