Call of Duty: Advanced Warfare med Kevin Spacey i november

Permalänk
Melding Plague

Call of Duty: Advanced Warfare med Kevin Spacey i november

Hollywoodskådisen Kevin Spacey är en maktgalen skurk med politiska ambitioner i kommande Call of Duty: Advanced Warfare, som tar spelaren till en konfliktfylld framtid.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Herredjävlar, som om amerikaner behöver mer patriotisk dynga som detta..?

Permalänk
Medlem

Kevin Spacey delen såg ju snygg ut
I övrigt inte imponerad
Plus att jag inte tycker om vart spelen är på väg personligen skulle jag gärna se ett riktigt sjyst WW2 spel igen

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Inaktiv

COD har sett sina bästa dar. Det kanske är dags att tänka om och tänka nytt?

Permalänk
Medlem

Att de fått med Kevin Spacey's röst och liknelse var nog det enda som var nyhetsvärt med det spelet.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Det här luktar finhackat Titanfall i en CoD-sås.

Visa signatur

Min dator är kärnfri

Permalänk
Medlem

tyckte CoD: Ghosts var ute på den hala namnisen

men... Ghost Recon: Advanced Warfighter says hello

Permalänk
Permalänk
Medlem

PLZ, B4ck 2 WW2.

Visa signatur

Inte sänt från min Sony Ericsson K530i

Permalänk
Medlem

Frank Underwood: The Game

Visa signatur

AMD Ryzen 09 3900X 3.79GHz| ASUS TUF Gaming X570-Plus | Gigabyte Radeon RX 5700 XT 8GB Gaming OC | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200 MHz | Kingston A2000 M.2 1TB | Corsair iCUE 220T |

https://www.twitch.tv/unixo

Permalänk
Medlem

Same old, same old.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Ser ärligt talat intressant ut. Än så länge har jag endast köpt Treyarch titlar men det kan vara värt att prova och se ifall Sledgehammer kan göra fungerande PC spel. FoV-slider är bland annat ett måste för mig.

Jag gillar ärligt talat CoD. Enkelt att hoppa in i och köra ett par snabba spel och träna sin accuracy. Spel som Battlefield är bäst att spela när man är fler.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unixo:

Frank Underwood: The Game

yeep cod goes house of cards

Permalänk
Medlem

Det ser verkligen inte ljust ut för CoD-serien..

Permalänk

Faktiskt första COD spelet sen BO1 som jag faktiskt är lite sugen på. Mest för SP och miljön detta spel verkar ha. En trailer kan maskera mycket men detta väckte intresse. Hoppas att de ändrar lite på känslan i spelet bara, troligtvis inte dock :/

Skrivet av pumba-kung:

Kevin Spacey delen såg ju snygg ut
I övrigt inte imponerad
Plus att jag inte tycker om vart spelen är på väg personligen skulle jag gärna se ett riktigt sjyst WW2 spel igen

Ett välgjort WW2 spel i COD2 anda hade varit fantastiskt!

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, Intel 8700k, ASUS Z370-I, 16GB DDR4 3000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk

Så Call Of Duty goes Crysis med andra ord...

Permalänk
Medlem

"Efter en smärre läcka...". Tror inte ett skit på detta. Känns mer som att Activision valt att få det att se ut som en läcka för att ha en bra anledning till att börja hypa spelet i förtid och därmed skaffa större hype och intresse för spelet än sina konkurrenter (Battlefield m.fl).
Förövrigt så ser alltid cinematics bättre ut än självaste spelet, och spelet såg precis ut som en blandning mellan CoD, Titanfall och Crysis.
Förhandsdom: Flopp i mångas ögon, men kommer ändå sälja som smör i solsken.

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk

Usch så trött på FPS spel överlag. Nej ge mig spel i stil med The Wolf Among Us eller tung strategi som Crusader Kings II istället!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Ett välgjort WW2 spel i COD2 anda hade varit fantastiskt!

Eller nåt mycket, mycket bättre - Battlefield 1942 "2".

Hursomhelst, det såg ju inte alltför dumt ut. Lite mer innovativt än all miljoner modern warfare varianter.

Permalänk
Medlem

Shit shit Kevin Spacey som superskurk!! Hotar frihet å allt!! .. zzz

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I7 4790k - Asus Z97 A - Palit Gtx 1070 JS - 16GB ram - 620 GB SSD - 2TB WD Black - Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Och baserat på vad vi såg i Ghosts så kan jag nog luska ut systemkraven: (Ghosts systemkrav + hur det flöt på olika datorer)

Minimum:

  • i7 with six or more cores

  • 16GB system memory (Annars startar inte spelet...)

  • Radeon R9 295X2 or Geforce equivalent

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Inaktiv

Det lär lugnt bli game of the year. Frågan är bara om spelet blir bra.

Permalänk
Medlem

ps3 och 360? Jag har för mig att jag läste någonstans att det inte skulle släppas till de förra konsolerna.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

I mina ögon ( Som alla andra år och förra året när ett CoD spel avtäcktes ) så ser detta mer intressantare ut än något annat CoD spel jag har sett i förhand.
Hoppas det blir lika bra som Mw2, bästa spelet i serien enligt mig.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Hörde ett rykte om WW1 men detta var samma smörja igen fast med rocketboots..

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk

Håller med dig som skrev om mw2
Mw2 är och kommer vara de bästa i hela serien av alla cod spel
De enda de faller på i mw2 var host skiten
Riktiga servrar och banuppbyggningen lika som i mw2 . Jösses va gött de skulle vart
Samt samla ihop alla banor dom gjort i alla cod spel o släppa en cod complete edition typ
Skulle vart nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

I mina ögon ( Som alla andra år och förra året när ett CoD spel avtäcktes ) så ser detta mer intressantare ut än något annat CoD spel jag har sett i förhand.
Hoppas det blir lika bra som Mw2, bästa spelet i serien enligt mig.

mw2 var nice om man körde promod!

Att spela vanligt var dock ospelbart

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

COD har sett sina bästa dar. Det kanske är dags att tänka om och tänka nytt?

Spelen säljer som smör fortfarande och toppar listor överallt. Vad exakt är det de ska tänka om?

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN | Z790 Gaming X AX | SF750 | O11 Mini

Permalänk

ser najs ut!

Permalänk
Medlem

Call of Spacey. Tyvärr räcker det inte att bara anlita en superkändis för att rädda en dålig spelserie (min åsikt).

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz