Linksys WRT1900AC inte redo för OpenWRT

Permalänk
Melding Plague

Linksys WRT1900AC inte redo för OpenWRT

Skaparna bakom öppenkällkodsprojektet OpenWRT tillbakavisar Linksys påståenden om att WRT1900AC är kompatibel med mjukvaran och menar att marknadsföringen vilseleder konsumenterna.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Loool!

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

Snacka om att PR avdelningen sprang ifrån här. Ingen fungerande drivrutin till wireless kretsen på en trådlös router.....

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Visste väl att Belkin skulle göra skräp av det här underbara gamla pålitliga företaget, måste utbryta i ett icke spontant "Vad var det jag sa?"

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

Visste väl att Belkin skulle göra skräp av det här underbara gamla pålitliga företaget, måste utbryta i ett icke spontant "Vad var det jag sa?"

Belkin är ett riktigt sunket märke. Köper helt ärligt hellre no-branded nätverkutrustning på eBay/valfri "China Wholesale"-sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcuswb:

Belkin är ett riktigt sunket märke. Köper helt ärligt hellre no-branded nätverkutrustning på eBay/valfri "China Wholesale"-sida.

Japp, det avgjorde att det byggdes en pfsense router här istället och en skruttig netgear inköptes att köra på trådlöst bakom den

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Tråkigt att höra. Men jag har inte get upp hoppet än, men lär vänta några månader innan jag funderar på ett köp. När priset gått ner och de öppna drivrutinerna mognat.

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk

Det är ju inte säkert att routern är dålig, den kanske t.o.m. presterar bra.
Det som dock är mycket mer tveksamt är om den skulle vara värd sitt pris.

Permalänk
Avstängd

Om jag fattar det rätt är det chipp-tillverkaren som sätter käppar i hjulet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnjensen:

Om jag fattar det rätt är det chipp-tillverkaren som sätter käppar i hjulet.

För att den skall stödja OpenWRT eller inte, möjligen.

Det är dock inte Marvells fel att Belkin ljuger oss konsumenter i ansiktet.

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk

Jag tycker det vore intressant att veta om Belkin/Linksys stödjer OpenWRT-community:t med (penga)donationer eftersom de använder dem i sin marknadsföring. Det vore grisigt att utnyttja OpenWRT:s namn i marknadsföringssyfte utan att ge något tillbaka till deras community.

Permalänk

Var precis detta som konfunderade mig när denna routern tillkännagavs, jag tänkte vafan den är ju inte mer open source än andra på marknaden typ TP-link Archer C7. Skönt att höra ett officiellt uttalande från OpenWRT angående saken.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Körde en Asus router istället, känns som gedigna routrar som är lätta att ha med att göra för en sådan som mig som bara vill ha något som fungerar som de ska out of the box

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

En stark kandidat till årets sämsta produktlansering.

Permalänk
Medlem

Samma PR-gäng som är anställda av AMD kanske?

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Samma PR-gäng som är anställda av AMD kanske?

På vilket exempel drar du likheter med AMD's marketing?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

Körde en Asus router istället, känns som gedigna routrar som är lätta att ha med att göra för en sådan som mig som bara vill ha något som fungerar som de ska out of the box

mina erfarenheter med ASUS och trådlösa routerś är precis tvärt emot dina... de är inte helt kassa, men jag skulle inte rekommendera en dyr Asus router iaf.
då dem långt ifrån matchar kvalité mot priset. Wi-Fi väldigt instabilt men bra hastighet på överföringarna när de väl funkar. vart bristerna sitter vet jag ej, Hård eller mjukvara.

hade en 900:- Asus router kostat 500:- är de ändå ett mer rimligt pris.

jag får uppfattningen om att Asus slarvar med sina nätprylar eller är lite rookie på området.
dem blivit bekväma pga företagets goda ryckte från andra produkter de levererat med kvalité i både mjuk och hårdvara

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

mina erfarenheter med ASUS och trådlösa routerś är precis tvärt emot dina... de är inte helt kassa, men jag skulle inte rekommendera en dyr Asus router iaf.
då dem långt ifrån matchar kvalité mot priset. Wi-Fi väldigt instabilt men bra hastighet på överföringarna när de väl funkar. vart bristerna sitter vet jag ej, Hård eller mjukvara.

hade en 900:- Asus router kostat 500:- är de ändå ett mer rimligt pris.

jag får uppfattningen om att Asus slarvar med sina nätprylar eller är lite rookie på området.
dem blivit bekväma pga företagets goda ryckte från andra produkter de levererat med kvalité i både mjuk och hårdvara

Du kanske har haft en jäkla otur då jag har andra erfarenheter.

Ställd på max output så fungerar min rt-n66u sjukligt bra. Jag bor på våning 3, funkar bra att surfa via på entreplan i ett betongkomplex där man inte hör mellan lägenheterna så länge inte slagborren tas fram. Jag blir ansluten på telefonen 60-80 meter från min port utanför huset när jag kommer från garaget.

Använder en likadan i en förening tillsammans med en n56u också, rt66'an har stått på i 2 år med 1 omstart när vi gjorde om lite i nätverket.

Kort och gott, med råge längsta range jag och mina vänner sett på någon "hemmarouter" och fullt flås trots 15+ andra SSD'id i närheten, jag skulle vilja påstå att jag är svinnöjd med mina ASUS routrar.

SmallNetBuilder sa så här när det testades mot Netgear och Linksys dyr-routrar:
Once again, the 66U wins all four tests and is significantly better running uplink in both 20 and 40 MHz bandwidth modes.

Dark Knight clearly outperformed in most of our two and three-stream tests. And it's the only router in recent memory able to reach to our worst-case/lowest-signal test location on the 5 GHz band, albeit with barely-usable throughput. Still, this is an accomplishment in itself.

Enda routern som även fick länk i vad dom i sitt lab kallar "the dead zone".

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Medlem
Skrivet av sCaz:

Du kanske har haft en jäkla otur då jag har andra erfarenheter.

Ställd på max output så fungerar min rt-n66u sjukligt bra. Jag bor på våning 3, funkar bra att surfa via på entreplan i ett betongkomplex där man inte hör mellan lägenheterna så länge inte slagborren tas fram. Jag blir ansluten på telefonen 60-80 meter från min port utanför huset när jag kommer från garaget.

Använder en likadan i en förening tillsammans med en n56u också, rt66'an har stått på i 2 år med 1 omstart när vi gjorde om lite i nätverket.

Kort och gott, med råge längsta range jag och mina vänner sett på någon "hemmarouter" och fullt flås trots 15+ andra SSD'id i närheten, jag skulle vilja påstå att jag är svinnöjd med mina ASUS routrar.

SmallNetBuilder sa så här när det testades mot Netgear och Linksys dyr-routrar:
Once again, the 66U wins all four tests and is significantly better running uplink in both 20 and 40 MHz bandwidth modes.

Dark Knight clearly outperformed in most of our two and three-stream tests. And it's the only router in recent memory able to reach to our worst-case/lowest-signal test location on the 5 GHz band, albeit with barely-usable throughput. Still, this is an accomplishment in itself.

Enda routern som även fick länk i vad dom i sitt lab kallar "the dead zone".

Jag måste +1 ditt inlägg. Jag har haft många routrar i mina dagar, och ingen av dom nån under 1000-lappen. Prestandan på Asus N66U och dens efterföljare är superb och täckningen likaså. Stabiliteten är underbar (0 ofrivilliga omstarter). Efter några år med värdelösa d-link gick jag över till netgear som förvisso har fungerar bra men deras programvara har lämnat annat att önska och när jag sen gick över till 200/100 internet vart kraven högre och där levererar N66U verkligen. Båda mina mac'ar och 5 lan-bundna enheter får toppprestanda (35+ mb/sec på wifi, i det närmaste maxfart du kan få utan en AC-router). Mitt G-bitt LAN presterar också både teoretiska och praktiska maxhastigheter.

Och för att inte tala om det tungaste som finns, torrents, med massa peers (1000+ connections) och fortfarande får jag närmare 23MB/sec (200mbitt) utan problem för andra klienter på nätverket.

ASUS är nog en av dom bättre konsumentrouter-tillverkarna i dag och deras programvara uppdateras kontinueligt och har stort stöd av entuiaster som Merlin. Dock bör tilläggas att stödet för chip-setet är inte är bättre eller sämre än för andra routers med samma identiska chipset då det är upp till tillverkaren att dokumentera bra så att folk på openwrt och dd-wrt kan göra sitt jobb. Men eftersom MerlinWRT erbjuder allt som dd-wrt/openwrt erbjuder tillsammans med asus stock-features så är det inte längre lika självklart att köra alternativ programvara. Nått som var nästan obligatoriskt på min förra Netgear-router.

Permalänk
Medlem

Min WRT54GL rullar på som tåget med DD-WRT fortfarande, så än är det ingen fara på taket, när den ger upp har nog WRT1900AC gått ner lite i pris, samt fått färdig mjukvara ?

(Uptime wrt54gl 256 dagar, 18h, 24min - det var förra gången jag gjorde om bland kablarna och strömmen åkte ut )

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

mina erfarenheter med ASUS och trådlösa routerś är precis tvärt emot dina... de är inte helt kassa, men jag skulle inte rekommendera en dyr Asus router iaf.
då dem långt ifrån matchar kvalité mot priset. Wi-Fi väldigt instabilt men bra hastighet på överföringarna när de väl funkar. vart bristerna sitter vet jag ej, Hård eller mjukvara.

hade en 900:- Asus router kostat 500:- är de ändå ett mer rimligt pris.

jag får uppfattningen om att Asus slarvar med sina nätprylar eller är lite rookie på området.
dem blivit bekväma pga företagets goda ryckte från andra produkter de levererat med kvalité i både mjuk och hårdvara

http://www.inet.se/produkt/5404466/asus-rt-n66u-n900-dual-ban...

köpte denna på nersatt pris för 999kr, funkar felfritt hittills och min gamla d-link router var dyrare när den var ny jämfört med denna och då orkade den knappt ett par torrents utan att ge upp medans denna knappt svettas med 10st igång

trådlösa täckningen är perfekt med och en stor förbättring jämfört med min gamla när det gäller hastighet och räckvidd vilket var riktigt skönt sen är config delen otroligt lätt och användarvänlig men det var d-link med

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sCaz:

Du kanske har haft en jäkla otur då jag har andra erfarenheter.

Ställd på max output så fungerar min rt-n66u sjukligt bra. Jag bor på våning 3, funkar bra att surfa via på entreplan i ett betongkomplex där man inte hör mellan lägenheterna så länge inte slagborren tas fram. Jag blir ansluten på telefonen 60-80 meter från min port utanför huset när jag kommer från garaget.

Använder en likadan i en förening tillsammans med en n56u också, rt66'an har stått på i 2 år med 1 omstart när vi gjorde om lite i nätverket.

Kort och gott, med råge längsta range jag och mina vänner sett på någon "hemmarouter" och fullt flås trots 15+ andra SSD'id i närheten, jag skulle vilja påstå att jag är svinnöjd med mina ASUS routrar.

SmallNetBuilder sa så här när det testades mot Netgear och Linksys dyr-routrar:
Once again, the 66U wins all four tests and is significantly better running uplink in both 20 and 40 MHz bandwidth modes.

Dark Knight clearly outperformed in most of our two and three-stream tests. And it's the only router in recent memory able to reach to our worst-case/lowest-signal test location on the 5 GHz band, albeit with barely-usable throughput. Still, this is an accomplishment in itself.

Enda routern som även fick länk i vad dom i sitt lab kallar "the dead zone".

ASUS är väl trots allt inte helt fläckfria...

http://techworld.idg.se/2.2524/1.546343/fortsatta-sakerhetspr...
https://www.idg.se/2.1085/1.520305/asus-misstanks-ha-salt-ola...

Fo3

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Var precis detta som konfunderade mig när denna routern tillkännagavs, jag tänkte vafan den är ju inte mer open source än andra på marknaden typ TP-link Archer C7. Skönt att höra ett officiellt uttalande från OpenWRT angående saken.

Precis.

Om det de hade sagt inte bara varit snack, dvs om det funnits stöd för den i OpenWRT direkt när de släpper enheten (vilket väl hade inneburit att de själva bidragit med kod till OpenWRT, till Linux-kärnan, osv... och om de då ändå gjort jobbet kanske att deras officiella firmware var baserat på OpenWRT?) så hade jag tyckt att deras argument var okej.

Som det nu verkar gå till så är det ju dock bara fult och pinsamt hur Linksys/Belkin beter sig.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Javisst, men vart hittar man inte sådana där artiklar, speciellt när det gäller teknikprodukter som är populära?

  • - Den första gäller för dom som använde AiCloud publikt (vilket när jag kollade listningarna när buggen var ny var 30-50(?) personer i Sverige). Helt klart att det var ett kraftigt säkerhetshål dock!

  • - Den andra syftar på att man med skeppade mjukvaran kunde öka 2.4 ghz till 150mW output med stora varningar om att detta kunde strida mot gällande lagstiftningar och man ombads kontrollera vad som gällde där man har som router.

    Nuförtiden är det 150mW max output och står "Set the capability for transmission power. The maximum value is 100mW and the real transmission power will be dynamically adjusted to meet regional regulations."

    ..om detta innebär att den baserat på location höjer till 150mW eller om den tar ner den ytterligare någonstans vet jag inte.

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Avstängd

Hoppas man får Linksys WRT1900AC nu till veckan, Den skall ha skickats till mig ifrån USA i förra veckan.

Visa signatur

Datorn | ASUS X99 RAMPAGE V EXTREME | 6950X | Evga Titan X Pascal SLi | Corsair 32GB DDR4 3000Mhz CL15 Dominator Platinum | 3st Asus PG348Q G-Sync | EVGA SuperNOVA 1600w G2 PSU | Obsidian 900D |

Permalänk
Medlem
Skrivet av sCaz:

Javisst, men vart hittar man inte sådana där artiklar, speciellt när det gäller teknikprodukter som är populära?

  • - Den första gäller för dom som använde AiCloud publikt (vilket när jag kollade listningarna när buggen var ny var 30-50(?) personer i Sverige). Helt klart att det var ett kraftigt säkerhetshål dock!

  • - Den andra syftar på att man med skeppade mjukvaran kunde öka 2.4 ghz till 150mW output med stora varningar om att detta kunde strida mot gällande lagstiftningar och man ombads kontrollera vad som gällde där man har som router.

    Nuförtiden är det 150mW max output och står "Set the capability for transmission power. The maximum value is 100mW and the real transmission power will be dynamically adjusted to meet regional regulations."

    ..om detta innebär att den baserat på location höjer till 150mW eller om den tar ner den ytterligare någonstans vet jag inte.

Ja, du får gärna ge exempel på andra populära teknikprodukter med liknande säkerhetshål.

30-50 personer i Sverige???
"TechWorld har genomfört en snabb sökning i Sverige som visar att ett tusental hårddiskar står vidöppna mot nätet"
(Detta 7 månader efter att ASUS uppmärksammades på problemet(utan att så långt ha gjort något åt det))
http://techworld.idg.se/2.2524/1.541298

ASUS sålde routrar som "out of the box" hade signalstyrkor som vida översteg det tröskelvärde som den amerikanska FCC-märkningen tillåter. Vilket i sin tur skulle betyda att modellerna inte skulle få bära en FCC-certifiering och därmed inte heller få säljas på den amerikanska marknaden.
(och inte heller säljas på den svenska marknaden)

Fo3

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk
Medlem
Skrivet av FatherOfThree:

Ja, du får gärna ge exempel på andra populära teknikprodukter med liknande säkerhetshål.

30-50 personer i Sverige???
"TechWorld har genomfört en snabb sökning i Sverige som visar att ett tusental hårddiskar står vidöppna mot nätet"
(Detta 7 månader efter att ASUS uppmärksammades på problemet(utan att så långt ha gjort något åt det))
http://techworld.idg.se/2.2524/1.541298

ASUS sålde routrar som "out of the box" hade signalstyrkor som vida översteg det tröskelvärde som den amerikanska FCC-märkningen tillåter. Vilket i sin tur skulle betyda att modellerna inte skulle få bära en FCC-certifiering och därmed inte heller få säljas på den amerikanska marknaden.
(och inte heller säljas på den svenska marknaden)

Fo3

Förstår jag dig rätt om du argumenterar för att detta är en dålig och icke prisvärd router pga. ett tilltäppt uppblåst säkerhetshål och möjligheten att med tidigare firmware ställa output över tillåtet tröskelvärde? Jisses.

Var techworld fick sina tusentals påverkade från vet jag inte, när artikeln publicerades med hänvisning till ShodanHQ så surfade jag in där och sökte den specifika routern i Sverige. "Ett par sidor" med 10 resultat per sida dök upp. Jag klickade för att försöka bekräfta på ett par stycken men kunde ej ansluta till någon.

Om nu alla lyckades försvinna från Shodan mellan tidpunkten techworld och jag tittade, låter det någonstans rimligt att "tusentals" hushåll i Sverige skulle ha;
- Köpt just denna router
- Ej uppdaterat mjukvaran
- Anslutit en USB-disk för att använda som en billig NAS
- Använt AiCloud utan lösenord
- Har en publik ip-adress direkt mot routern då allra flesta ansluter NAT'at via mediaboxar i stadsnät eller modem i kabel/dsl

Det känns som att ägarbasen för en N66U i Sverige skulle behöva vara rätt stor för att ovanstående ska klaffa med buggen om nu "tusentals" var påverkade.

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Avstängd

Jag har en RT-AC56U och en RT-AC66U och de är bra. Men vänder mig mot Asus reklam om utlovade superhastigheter som inte stämmer. Ganska vanligt hos tillverkarna tyvärr. Asus routrar har också värmeproblem. Men summan är troligen att Asus, D-Link, Belkin/Linksys eller Netgear är samma skrot och korn. Billigaste AC-routern för dagen är nog den bästa om man bortser från finesserna som många ändå inte använder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

På vilket exempel drar du likheter med AMD's marketing?

Skickades från m.sweclockers.com

Fick lite vibbar utav marknadsföringen av AMD Bulldozer bara.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk

Lite småroligt att routern annonseras på sweclockers med "öppen källkod"