Vilka hörlurar ska jag köpa?

Permalänk
Medlem

Sitter med bang-for-the-buck(?) kombon innehållande Audio Technicas ATH-M50(S), Zalmans ZM-MIC1 och ASUS Xonar DG.

Är minst sagt en otroligt grym kombo enligt mig.

Det spelar ingen roll vilka lurar du har, du kommer höra fotsteg i CS

Permalänk
Medlem
Skrivet av ^fel:

Sitter med bang-for-the-buck(?) kombon innehållande Audio Technicas ATH-M50(S), Zalmans ZM-MIC1 och ASUS Xonar DG.

Är minst sagt en otroligt grym kombo enligt mig.

Det spelar ingen roll vilka lurar du har, du kommer höra fotsteg i CS

en mycket bra kombo måste jag säga mikrofonen är otroligt prisvärd!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Tack för alla svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

en mycket bra kombo måste jag säga mikrofonen är otroligt prisvärd!

Oh ja! Ska senare bli en fet uppgradering med att köpa en ModMic senare, den fjärde generationen kommer ut snart har jag för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lossah:

Fast vad som är bekvämt eller inte är ju GANSKA subjektivt. Fast antar att det inte ens var ett motargument.

Ja du har rätt. Men om du provar beyerdynamic med dom vita kuddarna kommer du inte vilja ta av dig dom. Glömmer ibland att ja har hörlurar på mig.

Jag köpte at hörlurarna och hade dom på mig typ i 4 timmar. Har aldrig fått så ont i öronen av ett par hörlurar. Men dom har rätt bra ljud. Men enligt mitt tyckte slår beyer hörlurarna dom gabska rejält. Dom låter bättre än lurar jag lyssnat på som kostar 3k

Visa signatur

CPU Core i7 2600K, Amd 290 med Arctic Accelero Xtreme III @1100 MHz, Noctua NH-U12P SE2, MK Asus P8P67 Pro socket 1155, p67, ATX, rev3.1, Corsair TX 850W V2 /80+ Bronze, SSD 120GB OCZ, Corsair 8GB DDR3, Kab Cooler master HAF 922, 2TB barrcuda hdd, Asus vg248qe, Razer Mamba, Qpad mk-85, Beyerdynamic dt770 Pro 80 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av ^fel:

Oh ja! Ska senare bli en fet uppgradering med att köpa en ModMic senare, den fjärde generationen kommer ut snart har jag för mig.

jag fick nyss hem en modmic 3.0, och den var precis ny på lagret? o_O

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |