förtjänst idag med mining? LTC/dodgecoin

Permalänk
Medlem

förtjänst idag med mining? LTC/dodgecoin

Hejsan!

Är intresserad av att eventuellt börja mina lite för att dra ihop lite som sponsring till min folding hårdvara.

Vad kan man tjäna med att mina med 2 st 7970? 500 + 500 khs? vad ger det i kr/dag?

Vilket tjänar man mest att mina LTC eller doges?

Vad är scrypt mining?

Har läst att man ska använda cgminer?

Mycket tacksam för svar..!

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Skrivet av atego:

Hejsan!

Är intresserad av att eventuellt börja mina lite för att dra ihop lite som sponsring till min folding hårdvara.

Vad kan man tjäna med att mina med 2 st 7970? 500 + 500 khs? vad ger det i kr/dag?

Vilket tjänar man mest att mina LTC eller doges?

Vad är scrypt mining?

Har läst att man ska använda cgminer?

Mycket tacksam för svar..!

Undrar om jag kan mina med min Macbook Retina

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Skrivet av atego:

Hejsan!

Är intresserad av att eventuellt börja mina lite för att dra ihop lite som sponsring till min folding hårdvara.

Vad kan man tjäna med att mina med 2 st 7970? 500 + 500 khs? vad ger det i kr/dag?

Vilket tjänar man mest att mina LTC eller doges?

Vad är scrypt mining?

Har läst att man ska använda cgminer?

Mycket tacksam för svar..!

Jag vill ha frukost!! Hur gör jag?????!;!;? Panik och hungrig. .tacksam för svar! ^^ ot läs de trådarna om precis samma sak som redan finns.

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem

tycker det står väldigt dåligt vad jag kan få ut med 7970 i SEK?

har läst runt endelhär på forumet och har inte fått nån bra uppfattning om vilket som ger bäst i sek om de så vore LTC eller dodge.. ingen som orkar vara snäll att hjälpa till med enkel info för er som är insatta och kan det i huvet?

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Medlem

OMG. Läs andra trådar. Kolla vilken KHash/s du får ut. Gå in på mining calculator eller coinwarz och skriv. Kolla sedan kursen på den valuta du ska mina/jämföra.

Permalänk
Medlem

#14286856

Är ju några dagar sen men då var vinsten 31kr/dag med ett 280x.

Visa signatur

BOX[1] | ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD 5950X, PowerColor RD 6900XT

Permalänk
Medlem

Kanske dags att skapa en stor faq med samlade frågor och svar samt länkar till diverse sidor. Dyker ju upp samma frågor hela tiden... Folk är helt enkelt för lata för att googla.

Visa signatur

Avdankad quake3-spelare...

Permalänk
Skrivet av stefffe:

Kanske dags att skapa en stor faq med samlade frågor och svar samt länkar till diverse sidor. Dyker ju upp samma frågor hela tiden... Folk är helt enkelt för lata för att googla.

Känns mer som att det är dags att sätta ner foten och varna (ta brort) de som bara gör nya trådar om samma sak som hela tiden frågas, man tycker ju att det borde höra till allmänt sunt förnuft att iaf titta igneom de trådarna som redan finns innan man gör en ny tråd bara för att man inte orkar leta efter svaret själv utan vill ha det serverat.

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem

Visst.. jag kan hålla med om att man bör söka igenom trådarna innan, men just i denna sektionen så behövs det nog en nybörjarguide.

Den uppfattning jag fått om den här typen av valutor är att det är byggt som ett pyramidspel, då "svårighetsgraden" ökar desto mer som minar

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------