Hur ofta får butiker in nya spelkoder?

Permalänk

Hur ofta får butiker in nya spelkoder?

Ja som titeln säger. Hur ofta är det? Jag beställde en kod för 2 dagar sen från spelbutiken, det stod att det skulle ta en timme ca. men 6 timmar senare när jag inte hade fått den så mailade jag deras support och de sa att nycklarna var slut.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem

Det är nog närmast omöjligt att säga, är det ett populärt/nytt spel borde det gå rätt fort men är det äldre spel kan det kanske inte gå lika snabbt. Som sagt, helt omöjligt att säga även du borde ha fått en nyckel efter 2 dagar kan man tycka då det nästan hade gått snabbare att få en låda på den tiden...

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Kollersh:

Ja som titeln säger. Hur ofta är det? Jag beställde en kod för 2 dagar sen från spelbutiken, det stod att det skulle ta en timme ca. men 6 timmar senare när jag inte hade fått den så mailade jag deras support och de sa att nycklarna var slut.

fråga butiken, jag tror inte att nån här kan svara på det..

Permalänk
Skrivet av Zpiritual:

Det är nog närmast omöjligt att säga, är det ett populärt/nytt spel borde det gå rätt fort men är det äldre spel kan det kanske inte gå lika snabbt. Som sagt, helt omöjligt att säga även du borde ha fått en nyckel efter 2 dagar kan man tycka då det nästan hade gått snabbare att få en låda på den tiden...

BF4 är det.

Skrivet av fax110:

fråga butiken, jag tror inte att nån här kan svara på det..

Jag skickade ett mail, men det tar väl ett par timmar

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Citat:

§ 3.3

Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.